"Anlamıyorum senin gibi bir kızım nasıl Thanos gibi bir babası var."
"Üvey babam.Beni evlat edinmişti.Savaşın ortasında.""İyi biri gibi ama bizim ezeli düşmanımız,eğer birgün onu öldürmek zorunda kalırsak beni affet sevgilim."dedi ve tekrar kafasını saçlarıma boğdu.
Her şey çok güzel ve sakindi dediğim anda odadan içeri silah sıkmaya başladılar.Kim olduklarını bilmiyordum.
Hızla Pietro'yu yatağına altına çektim ki kurşunlar bize gelmesin.
"Bunlar kim Pietro?"
"Bilmiyorum,ama bildiğim şey burdan gitmeliyiz."dedi sonra bana baktı.
Beni hızla kucağına aldı ve arka camından atlayıp ara ormana doğru koştu ama silah kurşunları ormana doğru geliyordu.
Kurşunların geldiğini görünce Pietro daha hızlı koşmaya başladı.
En sonunda Avengers binasına gelmiştik.
Pietro beni yere indirdiğinde hızla arkadan biri geliyor mu diye baktım ama kimse yoktu.
"Hadi gidelim."dedim Pietro'ya doğru.
Avengers binasından içeri girmek için Pietro demir kapıya doğru el izini okuttu ve kapı açıldı ikimizde kapıdan içeri girdiğimizde kapı hızla sert bir şekilde kapandı.
Tüm avengers üyeleri içeride oturuyordu.
Steve bizim geldiğimizi görünce ayağa kalktı.
"Pietro nerelerdeydin sen ha?"
"Onu boşverde iyiki gelmemişim.Çünkü gelseydim evimize yapılan silahlı saldırıda sevgilim ölebilirdi."son cümlesini yüksek ses ile söyledi.
"Kim yaptı biliyor musun?"dedi Tony kaygı ile.
"Hayır."diye cevap verdim.Aslında cevap vermesi gereken kişi Pietro'du ama onun yerine ben cevap verdim.
"Ama tahmin edebiliyorum."dedim ve odadaki boş koltuğa oturup iyice yerleştim.
"Lonnie saldırıyı kim yaptı?Daha da önemlisi sen nasıl tahmin ediyorsun?"dedi Natasha bana doğru bakarak.
"Babam.Yani Thanos."
"Thanos senin baban mı?"diye herkes bana sormaya başladı.
"Üvey babam."
"Tamam peki bize Thanos hakkında bilgi vermelisin."dedi Steve.
"Onla 2 yıldır görüşmüyorum tipini bile unuttum.Ama çok iyi bildiğim şey asla yalan söylemez."
"Tamam siz bugün burada kalın.Sevgilini odana götür."dedi Tony elini Pietro'ya doğru işaret ederek.
Pietro ben oturduğum yerden çekiştirip belimi kavradı ve hızla bir odaya geldik.Oda maviydi.
"Bizim aşkımız gibi mavi bir oda."dedim ona doğru bakarak.
"Sana söz veriyorum en yakın zamanda yeni bir eve taşınacağız.""Önemli değil Pietro."
"Ben birazdan gelirim sen odamı incele."
"Geç kalma."dedim ve dudaklarını öptüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love and War Maximoff
FantasySadece son kez onu görebilme şansım olsaydı onu son kez gördükten sonra saplardım kalbime hançeri. Thanos'a hiç benzemeyen 2. Üvey kızı 💙 Maviydi bizim aşkımız hemde en koyusundan 💙 Seni seviyorum 💙Pietro maximoff💙 Kapak tasarımı: aksakallinene