🏙4🏙

394 51 37
                                    

Medya:Gamora

Gözlerimi açmama sebep olan şey çığlık sesleriydi aşağıdan geliyordu.

"Pietro kalk."dedim ve Pietro'yu çekiştirdim.

"Saat daha gecenin 3'ü ne istiyorsun."

"Aşağıdan çığlık sesi geliyor.Aman neyse boşversene."dedim ve kolunu bırakıp yataktan kalktım.

Aşağıya doğru inerken kan lekeleri gördüm.

Biraz daha ilerleyince,Thanos'u gördüm.Duraksadım bana arkası dönüktü ve geldiğimi görmemişti.

"Baba,ne yapıyorsun sen burada?"

"Seni almaya geldim."

"Gelmek istemiyorum."dedim ve sırtımdan hançerimi çıkardım.Oda bana kılıcını doğrulttu.

Onun üzerine doğru atladım ama elinin tersi ile yere yapıştım.

Hançerimi ona doğru fırlatıp ikinci hançerimide fırlattım ikiside yere düştü.Ona doğru koşup yüzüne yumruka attım ve canı yanmıştı.Sonra yerden hançerimi geri aldım ve onun koluna geçirdim.

Diğer hançerimi ise kalbine sapladım.Yere düşmüştü.Bende yere düştüm ağlıyordum.

Merdivenden avengers üyeleri ve Pietro dahi herkes aşağıya indi.Pietro bana doğru koştu ama gelmemesi için elimi havaya kaldırdım.Yerde bi büklüm olmuş ağlıyordum.

Thanos'a doğru yürüdüm.

Ve baş ucuna oturdum.

"Affet beni baba."dedim ve kafamı onun alnına yasladım.Hıçkırarak ağlıyordum.

"Canım kızım.Seni seviyorum."

Diyen bir ses duydum bu Yerde yatan Thanos'tan gelmiyordu.Ama Thanos'un sesiydi.

"Kimsin sen?"dedi Pietro panikle.
"Yüce Titan Thanos."dedi ve arka dolabın içinden çıktı.Yerdeki her şey yok olmuştu.

"Tabi gerçeklik taşı."dedim bilgeli bir eda ile.Ve gözyaşlarımı silip dik durmaya çalıştım.

Thanos beni kolumdan tutup kendine çekti ve boynuma hançer dayadı.

"Lonnie'yi bırak."
"Vay vay ilk kızım Gamora'nın sevgilisini gördüm.Şimdi kızım Lonnie'nin."

"Star Lord bir aptal."dedim ve kafamı Thanos'a doğru çevirmeye çalıştım.

"Evet o bir aptal."

"Sana son kez söylüyorum Thanos Lonnie'yi bırak."

"Lonnie benimle geliyor."dedi Thanos ve bir anda ışınlandık.Bir uzay gemisinin içindeydik.Gemide dikkatimi çeken ilk şey Gamora'nın yerde baygın bir şekilde yatırıyor olmasıydı.

Hızla onun yanına doğru koştum.

"Ne yaptın ona seni adi şerefsiz."
"Sadece uyuyor."

"Gamora uyan."dediğim anda Gamora hızlı bir biçimde ürperdi.Uyandı gözlerini açıp bana baktı.

"Lonnie buradasın."dedi ve bana sımsıkı sarıldı bende ona sarıldım.

"Bana teşekkür etmelisiniz sizi bir araya getirdim."dediği anda Thanos benim tepemin tasını attırdı.Ayağa kalkıp kafamdaki çubuğu onun gözüne doğru sapladım.

Gözü yerinden çıkmıştı ve oradan çok fazla kan geliyordu.

"Ben dünyada mutluydum.Çık artık hayatımdan."dedim bağırarak.

Thanos elini yumruk haline getirdi ve gözü eski haline gelmişti.

"O taşlar sana asla gerçek mutluluğu vermez,asla gerçek sevgiyi,aşkı vermez."

"Ama başarımı verir."

"Hayat başarıdan ibaret değil lütfen bizi bırakta gidelim."dedi Gamora ona yalvararak.

"Üzgünüm,güzel kızlarım bana ruh taşının yerini söylemeden sizi bırakamam."

"Yerini bilmiyorum."Gamora bunu söylerken çok inandırıcıydı.

"Sen güzel kızım?"

Duraksadım.

"Affet beni Gamora.Ben yalan söyleyemem."

"Beni Ruh taşına götürün hemen."dedi Thanos emrederek.

"Gerekirse ölürüz."dedik aynı anda ve Thanosun üzerine yumrukla saldırdım Gamora ise arkasından kendi kılıcı ile ona saldırıyordu.

Love and War MaximoffHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin