Medya:İğrenç varlık Crystal(kabul ediyorum güzel kız)
Gözlerimi yavaşça aralamaya başladığımda başucumda Pietro'nun olduğunu gördüm.
Benim gözlerimi açtığımı görünce sevinçten havalara uçtu.
"Senin ne işin var burada."dedim solgun sesimle.
Dudakları büzülmüştü.Söyleyecek tek bir söz bile bulamıyor gibiydi sanki.Yavaşça gözleri yere indirdi.Ve derin bir nefes aldıktan sonra konuşmaya başladı.
"O haberlerin hepsi yalan.Crystal habercileri tehdit etmiş.O haberler yalan."dediğinde bana içtenlikle baktı.İnanmak istiyorum ama nedense inanamıyorum.
"Luna nerede?"Sesim çok solgundu ve Pietro'yu takmaz bir biçimde konuşuyordum.
"Crystal onu aldı."
Gözünden yaşlar aktığını gördüm.
"Crystal'ın yalan söylediği gece ona bağırdım oda sinirlenip Luna'yı götürdü.Yerini bilmiyorum."
"Ona alışmışsın."
"Evet o benim kızım,Lonnie ben senin yokluğunda gerçekten çok şey anladım lütfen bir daha gitme.""Gitmem."
Gözlerimi odanın etrafında gezdirirken Pietro ve benim evim olduğunu anladım.Yataktan sakince kalktım ve Pietro'yu kolundan tutup çekiştirdim.
Burdan sonrası biraz smoth içerir(nasıl yapılıyorsa
Mutfağın önüne geldiğimizde yüz hatlarını derinlemesine incelerken onun gözleri dudağım ve benim gözlerim arasında gidip geliyordu.
Beklemediğim bir anda dudağıma dudaklarını değdirirken beni kalçamdan tutarak mutfağın tezgahına oturttu.
O benim dudaklarımı öpmekle ilgilenirken bende onun tişörtünü çıkarmakla uğraşıyordum.Çıkardığım Tişörtünü bir tarafa fırlattım.
Ellerimi Pietro'nun ensesinde gezdirirken ellerini kalçamdan çekip ellerime uzattı ve beni tezgaha yatırttı.
Tezgahta yuvarlanırken masanın üzerindeki tuzluk yere düşüp parçalandı.En sonunda beni kucağına alıp yatağa götürdü.Yatağa sert bir biçimde beni atarken hemen kendiside üzerime geldi.
Yeniden dudaklarımız birleşti.
XXXXXXXXX
XXXXXXXXX"Pietro,seni cidden özlemişim."dedim.
"Bende."
Onun omzunda uzanmışken nefes alıp verişlerimizin duyulduğu sessiz bir ortamdaydık.
Yorganı üzerime sonuna kadar çekmiştim.İnce yorganın üzerinde elimi gezdirirken kapıdan birinin geldiğini duyunca.Bir ürperdim.Gelen kişi odadan içeri girdiğinde elindeki tüm poşetleri düşürdü.
"Pietro!"diye kükredi.
Gelen kişinin Crystal olduğunu görünce sinirlenmiştim."Sen ne arıyorsun burada?"dedi Pietro sinirle.
"Eve yemek almıştım."diyen Crystal'ın yüzünde hayal kırıkları vardı.
"Kızım nerede?"
"Sana onun yerini asla söylemeyeceğim."
Dedi ve çekip gitti.
"Biz basıldık mı?"
"Sanırım evet."diyip kahkaha atmaya başladık.Ama Pietro her ne kadar mutlu görünsede kızı için üzüldüğü belli oluyordu.
"Bak ne diyorum Luna'yı mı bulsak?"dedim heyecan verici bir tavırla.
"Bunu nasıl yapacağız."
"Onun sırtındaki verici sayesinde."
"Ne?
"Babam bana belki lazım olur diye verici vermişti.Bende gelenin Crystal olduğunu görünce üzerine telekinezi ile yerleştirdim."Bu sözlerimden gurur duyuyordum.
"Sen hayatımdaki en zeki kadınsın Lonnie."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love and War Maximoff
FantasySadece son kez onu görebilme şansım olsaydı onu son kez gördükten sonra saplardım kalbime hançeri. Thanos'a hiç benzemeyen 2. Üvey kızı 💙 Maviydi bizim aşkımız hemde en koyusundan 💙 Seni seviyorum 💙Pietro maximoff💙 Kapak tasarımı: aksakallinene