Medya:Luna
Hamile olduğumu öğrendiğim andan beridir günümün çoğunu aynanın karşısında karnımın şişip şişmediğine bakarak geçiriyordum.
Pietro evden çıkmama izin vermiyordu.
Onun deyimine göre dışarısı çok tehlikeliymiş.Onunla inatlaşma bayılmamda bu huyu cidden çok kötüydü.
Luna ise sürekli yanıma gelip bir şeye ihtiyacımın olup olmadığını soruyordu.
Sadece 2 gün geçmişti.Neyin nesi bu telaş?
"Lonnie bi-"
"Sağol Luna bir şeye ihtiyacım yok."dedim Luna'nın sözünü keserek.
Yanıma gelip oturdu ve karnımı okşamaya başladı.
"Sence beni duyuyor mu?"diye sordu.
"Bence duyabiliyordur."dedim onun hevesini kırmayarak.
"Eğer bir an önce doğarsan seninle iyi anlaşacağız kardeşim."
Aslında karnımda sadece bir mercimek büyüklüğünde bir varlık vardı.
Daha büyümemişti bile.
O sırada kapı çaldı.
Ben tam ayağa kalkacakken Luna:
"Sakın kalkma kapıya ben bakarım."dedi.Elini sakın dercesine kaldırdı.Kapıyı açmaya gittiğinde Pietro'nun sesini duyabiliyordum.Hızla Luna'yı kucağına alarak gelmişti.
"Jr.Maximoff nasıl bugün."
"Kötü."bunu cidden kinli bir biçimde söylemiştim.
"Neden hasta mısın?"dedi Pietro telaşla.
"Benim dışarı çıkmama neden kimse izin vermiyor?Daha sadece mercimek büyüklüğünde bir bebeğimiz var."Son cümleyi sesimi yükselterek söyledim.
"Tatlım a-"
Pietro cümlesini tamamlayamadan ben araya girdim.
"Tatlım dışarısı çok tehlikeli diyeceksin değil mi?"
Suratı düştü ve bu beni üzüyordu.
Yanına yaklaşarak elimi onun yüzüne koydum.
Sonra ona sarıldım.Luna'da yanımıza gelip bize sarıldı.Çok sessiz ortamı bozan Gamora ve Quill oldu.
Camdan kafalarını içeri sarkıtarak:
"Biz evleniyoruz."dediler aynı anda.Yüzümde hafif bir sırıtma vardı ama daha sonra güldüm ve kapıyı açıp Gamora ile Quill'i içeri aldım.
"Tarih ne zaman?"diye sordu Pietro.
Gamora cevap verdi:
"Yarın.""Mükemmel.Lonnie bizde yarın evlenelim."
"Mantıklı."dedim.
"Çifte düğün ha iyi olabilir."
XXXXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXXXX
Yarın:
Gamora gelinlik giymem dediği için ona beyaz bir tulum aldık.İnatçı kardeşim benim.
"Eee heyecanlı mısın?"
"Hayır."diyip tüm ortamın içine etti.
Ben gelinliğimi giymiştim ve saçımı açık bırakmıştım.
O sırada babam odaya resmen daldı.Yüzünde gurur ve üzüntü vardı.
"Güzel kızım demek evleniyor,al bu tacı bunu annene vermeyi istiyordum ama sana vermek nasipmiş."elindeki tacı kafama yerleştirince kafamda cidden ağırlık hissettim.
Kabul ediyorum fazla abartılıyım ama işte.
İçeriden çağırma sesi gelince ben ve Gamora babamın koluna girdik.
İlerlemeye başlayınca aslında heyecanlandığımı fark ettim.
Merdivenlerden inerken babamın kolunu bıraktık ve damatlara doğru giderken resmen dibimiz düştü.
Pietro damatlık içinde çok yakışıklıydı gerçi her zaman yakışıklıdır o.
Elini uzatınca tuttum ve nikah masalarına doğru ilerledik.
"Siz Lonnie Nadya Strange,Pietro Maximoff ile evlenmeyi kabul ediyor musunuz?"
Gözlerine güzelce baktım:
"Evet!""Siz Pietro Maximoff,Lonnie Nadya Strange ile evlenmeyi kabul ediyor musunuz?"
"Evet!"
Şimdi sıra Gamora ve Quill'de.
"Siz Gamora Galaxy(soyadı salladım)Peter Quill ile evlenmeyi kabul ediyor musunuz?"
"Evet!"
"Siz Peter Quill,Gamora Galaxy ile evlenmeyi kabul ediyor musunuz?"
"Evet!"
"Bende sizleri aktı koca ilan ettim hadi gelini öpün."
Pietro dudaklarıma doğru yaklaştı ve çok narin bir şekilde beni dudaklarımdan öptü.
O sırada gözüm Quill ve Gamora'ya takıldı.Quill ile Gamora ise çok sert bir biçimde öpüşüyorlardı.
Pietro yavaşça kulağıma eğilip:
"İçlerinde kalmış."dedi.Kıkırdamaya başladım.Dans falan derken düğün bitti
Gamora'nın ağzından(smut içerir)
Quill beni kucağına almış bir biçimde Hotel odasına getirdi.
Hemen beni yatağa koydu.Kendisi üzerini değişmeye gidecekken onu yakasından tutup kendime doğru çektim.
Güzel bir biçimde dudaklarını öptüm.
Elleri yavaşça tulumun fermuarına doğru giderken bende elimi onun ceketine uzattım.Ceketini çıkarıp bir kenara fırlattım.
Ağzımdan minik bir inleme çıkınca Peter daha çok hızlandı ve fermuarı indiriyim derken kırdı.
Hızla tulumu çıkarırken bende onun gömlekleri ile ilgilendim.
Üzerini tamamen çıkarınca yeniden öpüşmeye başladık.Ve yatağın yorganını olduğu gibi üzerimize çıkardık.
Sonunda 564 kelime yazdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love and War Maximoff
FantasySadece son kez onu görebilme şansım olsaydı onu son kez gördükten sonra saplardım kalbime hançeri. Thanos'a hiç benzemeyen 2. Üvey kızı 💙 Maviydi bizim aşkımız hemde en koyusundan 💙 Seni seviyorum 💙Pietro maximoff💙 Kapak tasarımı: aksakallinene