🏙24🏙

95 29 11
                                    

Medya:Rowena

Cidden bıktım artık şu sabahın 6'sında uyanmaktan.

Yine söylene söylene üzerimi giyerken bir yandan gideceğim okul için hiç hevesli değildim.

Baaneee.

Okul okuldur sadece karşımdakiler adam olsun bana karışmasın yeterli.

"Demek kalktın ha."diyen Luna aniden kapıda belirince bir anda korktum tabi.

"Korkutmak istemezdim."dediğinde yüzünde kırılmışlık olduğunu görünce yine Tony ile kavga ettiği anlaşıldı.

"Yine mi Tony ile kavga ettiniz?Luna şu adamla kavga etmeyi bırak artık o bize babalık yaparken sen ona çok kötü davranıyorsun!"son sözcüğüm biraz yüksek çıkmıştı.

Yüzü düşerken sinirle odamdan çıktı.Bende yatağımın üzerindeki yastığı kaldırıp yere attım.

Üzerime giydiğim üniformayı düzelttikten sonra kimseyle konuşmadan Stark kulesinden ayrıldım.

Kapının önünde bekleyen aracın şöförünün Happy olduğunu görünce rahatlayarak arabaya bindim.

Yol boyunca hiç konuşmamıştık.

İlk defa.

En sonunda konu başlatmak için boğazımı temizledim.

"Ee Happy nasılsın?"

"İyiyim neyseki,siz?"

"İyi."
Araba durduğunda okula geldiğimizi anladım.

Happy hemen arabanın kapısını açtı.

"Sağol Happy."

XXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXX

Sanırım şu lanet okulda kayboldum.

Elime tutuşturulan haritaya bakarken bir yandanda söylenmem doğal mı?

"Merhaba."diyen sese tam tokat atmaya hazırlanırken gördüğüm tipe kıyamadım.

"Merhaba,sen kimsin?"

"Peter Parker."

"Rowena."

Dedikten sonra yoluma devam ettim.Bu okul çok sakin ve normal derken üzerimde patlayan camlar tüm bu normalliği bozdu.

Ama neyseki sadece beni sıyırıp geçmişlerdi.

Kolumdaki cihaza hemen konuştum:
"Tony okula bir şey oluyor yardım!"

Kırılan camdan içeri giren adam bana silahını doğrultunca turuncu bir kalkan beni korudu.

"Kimsin sen?"dediğim kişinin sarı saçları annemi anımsatırken kim olduğunu sormam doğal.

Kalkanın yapısını hiç bozmadan yüzüme dönünce annem olduğunu gördüm.Bu bir hayal mi?

"Anne?"

"Sana her şeyi anlatacağım."dediğinde sesi annem olduğunu doğruladı.

Hızla koşan şey beni kapıp götürmeye başladığında koşan kişinin Babam olduğunu anladım.

"Baba?"

"Sana her şeyi anlatacağım."dediğinde kafamı onaylarcasına salladım.

En sonunda durunca beni kucağından indirdi.

"Ne oluyor anlat?"

"Thanos bizi kaçırtmıştı,ve herkese öldüğümüzü gösterecek bir yalan bulmuştu."

"Annemin üvey babası olan Thanos değil mi?"

"Evet."

"Spiderman sen onu güvenli bir yere götür."

"Tabi Bay Maximoff."

Yine beni belimden kavrayınca onu durdurdum.

"Aman lütfen yine uçmayalım."dediğimde maskesinin altından kıkırdama sesi çıktı.

"Tamam yavaşça gideriz."dediğinde kafamı onaylarcasına salladım.Annemin ve babamın ölmemesi bana mutluluk veriyordu.

Ellerinden çıkardığı ağ ile yavaşça diğer binaya atladı.

Love and War MaximoffHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin