🏙33🏙

63 18 2
                                    

Medya:Loki

"Heimdall bizi asgard'a ışınla."dediğinde kendimi bir ışın küresinin içinde buldum.Sanki sonsuzluğa ışınlanıyorduk.

Her yer mavi ve mor gibiydi.

En sonunda kendimi yerde yüzüstü düşmüş bir biçimde bulunca hemen kalktım.Ellerimi yavaşça yakama götürdüm.Üzerimi silkeledikten sonra bulunduğumuz yere bir göz gezdirip Pietro'yu dürttüm.

"Kalksana!"dediğimde süper hızını kullanıp kalktı.

"Bura nere?"dediğinde herkesin gözü Thor'a döndü.

"Asgard köprüsü."

"Ama neden Asgard?"dediğimde Thor yine lafa girdi.

"Loki'nin eşi yani Aurora Stark'ın Vaftiz kızı belki hatırlarsınız.Öyle bir gücü var ki anlatamam.Sonsuzluk taşlarının bir parçasını vücudunda barındırıyor tabi bu çok uzun hika-"

Thor daha lafını bitirmeden ben araya girdim.

"Onu hatırlıyorum Pietro'nun ilk sevgilisiydi."dediğimde Pietro gözünü devirip uzun bir of çekti.

"Hadi."dedi Gamora yine o aceleci tavrını takınarak.

Thor önden yürümeye başladığında büyük bir Loki heykeli gördük.Ah Loki cidden şöhretsiz yapamıyorsun değil mi?

"Geldik."dediğinde kapıyı tıklattı.Kapının etrafında mor ve yeşil ışıklar oluştu.

"Thor neden geldin?"diyen sese doğru kafamı döndüğümde kapının açıldığını gördüm.

"Loki ve sana işimiz düştü."dediğinde Aurora gülümsedi ve hepimize içeriye çağırdı.

"Şimdiden söyleyim çocuklardan dolayı çok çökmüş bir Loki görebilirsiniz."dediğinde Thor şaşkınlıkla ağzını açtı.

"Çocuk mu yaptınız?"

"Evet,üçüzümüz var.İkisi kız biri erkek."diyip yola hiç sarkmadan devam etti.

Şuan cidden kıskançlık krizi geçiriyorum.

Kız çok güzellllllll.

Offffff.

(Aurora bu işte

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Aurora bu işte.Tam bir Dove fanıyımmm❤️)

Thor yine lafa daldı:
"Saçlar yakışmış mor hali güzel olmuş.Sarı seni korkunç gösteriyordu."dediğinde taht odasına gelmiştik.

"Loki geldiler."dediğinde Loki'nin yanına gitti.

"Thor neden geldin?"

"Lonnie ve Pietro'nun kızı kehanet taşına kurban oldu." dedi.

"Lonnie seni özlemişim kanka."dedi Loki o sakinliği bozarak.

"Bende Loki ama lütfen yardım et bize."dedim.

"Olmaz!Bu Aurora'nın hayatına sebep olabilir."dediğinde gözlerim yaşlandı.

"Sadece bir kere ne olur?Hem eğer Beatrix ölmediyse oda öl-"

"Üzgünüm ama karımın hayatı daha önemli."dediğinde bu bencilliğine sinirlenip bağırmaya başladım.

"Eğer senin kızın kurban gitseydi o kehanet taşına seninde işin bize düşerdi belki!"bu dediğime sinirlendi.

Elleri mavi bir biçime girerken onun buz dönüşümü geçirdiğini anladım.

"Loki sakin ol!"diyen Aurora'nın sesi onu sakinleştirmeye yetmişti.

Sanırım karısını çok seviyor.

"Tamam."dediğinde Aurora'ya döndü.

"Ben dünden hazırım."dedi.

Pietro cebinden taşı çıkardı ve yere koydu.

Aurora taşa öyle odaklanmıştı ki.

Gözleri mora döndü.Ellerini hiç kıpırdatmıyordu.

Bir anda çıkan pat sesi taşın patladığının habercisiydi.Ama aynı zamanda yerde yatan Aurora'nın da.

Love and War MaximoffHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin