Medya:Gamora
Kendimi Thanos'un kucağında buldum.Bilmediğim bir gezegene gelmiştik.Evrenin en karanlık gezegeni ve çok sisli bir gezegen.
Elimle boynumu tutmaya çalışırken:
"Lonnie uyanmışsın."diyen sese doğru dönmeye çalıştığımda Gamora'yı gördüm."Neredeyiz?"diye sordum.
"Vormir."
"Gamora,Ruh taşının yerini ona söyledin mi?"dedim şaşkınlıkla.
"Mecburdum.Nebula ve seni öldürmek ile tehdit etti beni."
Thanos'a tekme atarak kucağından inmeye çalıştım ama başaramadım.
En sonunda mağara gibi bir yere geldiğimizde beni yere indirdi.
Bir hayalet gibi biri yanımıza geldi.
Mal mal şeyler söyledi işte(Anlatmaya üşendim)
Bizi uçurum gibi bir yere getirdi.
"Eğer o taşı alıcaksan sevdiğin birini o uçurumdan atmalısın."diye söylediği anda hayalete baktım ve dediği şeyi anlamaya çalışınca Gamora'yı kolundan sürükleyerek mağara gibi yerden çıkarmaya çalıştım.
Gamora elimi onun kolundan çekti.
Güldü Thanos'a iyice baktı ve güldü.
"Hiç kimseyi sevmiyorsun.O taş asla senin olmayacak."
Thanos ağlayarak Gamora'nın üzerine yürüdü.
"Kaderimi bir kere ıskaladım bir daha yapamam sebebi sen bile olsan."
Gamora gözünden yaşlar süzülürken cebinden hançerini çıkardı ve göğüsüne sapladı daha doğrusu saplayamadı çünkü hançer baloncuk haline gelip yok oldu.
"Hayırrrrrr."dedi Gamora.
Thanos Gamora'yı kolundan çekip uçurumdan attı."Hayır."diye arkasından koştum ama Thanos beni tuttu.
"Şerefsiz!Adi manyak!"dedim göz yaşlarımın arasından.
"Neden beni öldürmedin?"dedim bu sefer.
"Çünkü seni öldürseydim yaşayamazdım.Seni daha çok seviyorum kızım."
"Sevme."dedim ve kendimi Gamora'nın arkasından attım ama o sırada sisli bir yere ışınlandık.
Thanos elini heyecanla açtı ve elindeki taşı görünce ayağa kalkıp beni kucağına aldı.
Ben ise Gamora'nın şokunu hala atlatamadığım için onun kucağında uyuya kaldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love and War Maximoff
FantasySadece son kez onu görebilme şansım olsaydı onu son kez gördükten sonra saplardım kalbime hançeri. Thanos'a hiç benzemeyen 2. Üvey kızı 💙 Maviydi bizim aşkımız hemde en koyusundan 💙 Seni seviyorum 💙Pietro maximoff💙 Kapak tasarımı: aksakallinene