🏙27🏙

78 24 2
                                    

Medya:Fury

Kafasıyla gözümün içine kadar girecek olan Spiderman'dan korktum.Kafamı ani kaldırışımla kafamız çarpınca hiç uygun olmayan bir ses çıktı.

"Ne yapıyorsun ki dibimde?"

"Seni uyandırıcaktım."

"Çok yardımcı oldun sağol."dedim alaya vurarak.

Yatağımdan kalkıp günlük rutinlerimi uygularken odamın kapısında sesler geldiğini duyunca pek rahat olamadım.

"Saklan!"

"Tamam."dedi ve pencereden atlayıp ağı ile duvara tutuncu.

Kapıdan içeri bodoslama giren Luna ve Alec yüzünden sabahım rezil olmuştu.

"Ne istiyorsun?"dedim tek kaşımı kaldırıp Luna'ya bakarak.

"Hadi ama ablanın düğün haberini kutla."

"Ne?"

"Biz evlenmeye karar verdik."dedi Alec sevinçle.

Kafamı sallayıp gözlerimi devirdim.

"Bir çıkın ODAMDAN!"

Diye bağırdım.Onlar korkarak odamdan çıktığında bende hemen pencereye eğilip Spiderman'ı içeri aldım.

"Sizin ailede meşhur mudur odaya bodoslama dalmak?"

"Evet."dedim soluk sesimle.

Kıkırdamaya başlayınca bende kendimi tutamayıp kıkırdadım.

Bu mutluluğumuzu kim bozar diye düşünürken Thanos camdan içeri girdi.

"Sevgili torunum."dedi iki kolunu yana açarak.

"Rowena arkamda kal!"diyen Spiderman'a gülerek cevap verdim.Ve cebimdeki hançeri çıkarıp Thanos'a fırlattım.Bu halimden sinirlenmiş olacak ki elinin tersiyle bana vurmaya çalıştı.

Ama eğilip onun elini sıyırdım.Spiderman ağını atıp onu sabitlerken bende kolumdaki hologramı çalıştırdım ve Shield'dan yardım istedim.

Biz Spiderman ile onu oyalarken en sonunda Shield gelmişti.Thanos'u şok tabancası ile tutukladıktan sonra Furry kolumu çekiştirir ve beni zorla uçağa bindirir.

"Üzgünüm Rowena ama bu iğneyi sana yapmamız lazım."

Diyip iğneyi sırtıma vurduğunda kanımın hücrelerinin sertleştiğini hissettim.

Ardından gözlerim kapandı.

Love and War MaximoffHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin