🏙12🏙

176 37 0
                                    

Medya:Pietro

Gözlerimi yavaşça aralarken Thanos'un bana endişeli gözler ile baktığını gördüm.

"Sen iğrenç bir canlısın."demek ile yetindim.Gamora'ya yaptığının,öldürmesinin şokunu atlatmadım.

"Kızım-"

"Bana kızım deme,Gamora'ya nasıl kıydın ha?"

"Ben istermiydim öyle olsun ha?"
"Kendi ellerinle onu uçurumdan attın."dedim.

Boynumu yana çevirip düşündüm.Sevdiğim birini kaybetmenin verdiği o acı.

Canım yanıyor,kalbim ağrıyor.

"Bıktım artık senin bu nankörlüklerinden."diyen Thanos'a döndüm.

"Sen mi?Ben mi?"dedim sesimi yükselterek.

"Neden beni öldrümedin oracıkta?"
"Çünkü seni kaybedersem yaşayamazdım,seni ondan daha çok seviyorum."dediğinde kaşlarımı çattım.

Sonra yere bakıp nefesimi bıraktım.

"Seni dünyaya geri bırakıcam ve hayatından çıkıcam."dediğinde küçük bir tebessüm ettim.

O sırada uçaktan düştüğümü fark edince çığlık atmaya başladım.Cidden beni dünyaya bırakma fikri bu muydu?

Yere çok yaklaştım.Düşüyordum.

"Aaaaaaaaaa-aaaaaaaa"dediğim anda kendimi çok hızlı koşan birinin kolunda buldum.

Biraz daha hızlı koştuktan sonra durdu.

Hızlı hızlı nefes alıp verirken beni tutan kişinin tipine bakmak 2 dakika sonra aklıma geldi.

"Pie."

"Seni bulmak zor olmadı."dedi ve bana göz kırptı.

Beni yere indirdiğinde iyice rahatlayıp nefes aldım.

Sonra beni belimden tuttu ve yine koşmaya başladı.

Evimize gelmiştik.Evimiz.En son Gamora ile dertleşmem geliyor aklıma.

"Gamora nerede?"diye sorduğu anda gözümden yaşların süzülmesine engel olmadım.

Kafamı onun göğsüne iyice yasladım ve hıçkırmaya başladım.

"Seni üzecek bir şey mi söyledim?"dedi bunu söyleyince aniden onun göğsünden kalkıp yüzüne baktım.

Yüzü düşmüştü.Ben buna dayanamam.Elimle göz yaşlarımı sildim ve kendime geldim.

"O öldü."dedim ve tüm olayı anlatmaya başladım.


Anlatmayı bitirince onun kucağına iyice yayılıp sarıldım.Eğer Pietro'da olmasa ben ne yaparım?

Love and War MaximoffHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin