Medya:Aile(edit)
Karnımdaki ağrı yüzünden bayılmak üzereydim.Canım cidden çok yanıyordu,nefes dahi alamıyordum.
"Pietro biraz hızla şu arabayı."diye çığlık attım.
"Çok Trafik var."dediği anda araba durdu.Kırmızı ışık mı lanet olsun!
Ben karnımın ağrısıyla ilgilenirken Birinin kapıyı tıklatma sesini duydum.
"Aç şu kapıyı!"
Diyen kişinin sesi çok tanıdıktı yavaşça kafamı kapıya doğru çevirdiğimde Tony'i gördüm.
Kapıyı açtığımda beni yavaşça arabadan çıkardı.
Ve beni kucağına alıp hastaneye doğru uçtu.
Uçarken arada bana sürekli soru soruyordu.
"İyi misin?"
"Eve-t."
Nefes nefese kalmışken artık öleceğimi hissetmem çok mu normal.
"Tony sanırım ben ölüyorum!"
"Hayır ölmüyorsun!"
Sonunda hastaneye geldiğimizde hemen acil bölümünden beni doktora teslim etti.
"Doktor bey ben öleceğim!"diye bağırdım ve doktorun yüzüne baktığımda o yeşil gözleri bana çok tanıdık geldi.
"Sizi tanıyor muyum?"dediğimde yüzünden maskesini çıkarıp bana gülümsedi.
"Baba?"Sesim çok sakin çıkmıştı ki bana vurulan iğne ile bayıldım.
XXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXXGözlerimi yavaşça açarken odanın içerisinde beni bekleyen Avengers üyeleri olduğunu görünce sevindim.
"Ne oldu?"diye konuştuğumda tüm gözler bana döndü.
Pietro oturduğu yerden kalkıp yanıma geldi.
Ellerimi ellerinin arasına alıp:
"Bebeğimiz ve sen iyisiniz."dedi o sakin ve güzel sesiyle."Bizi çok korkuttun."dedi Natasha kolundaki bebek ile.
"O kimin bebeği?Benim bebeğim dimi?"
"Evet senin bebeğin."diyip bebeği yavaşça kucağıma verdi.O güzel kokusu,o güzel bakışları cidden beni etkiledi.
"Rowena."diyip elimi onun yüzüne götürdüm.Benim kızım ha.Eskiden söyleseler Pietro ile evlenip bir kızım olacağını inanmazdım.
"Ee biz sizi yalnız mı bıraksak."
"Hayır kalın!"dedim elimi dur işareti yaparak.
"Peki."
İşte bizim Avengers hikayemiz.Her hikayenin bir sonu vardır.Bazen son bulan hikayeler için yapabileceğimiz en iyi şey yeni baştan başlamak.
"Ee benim canım döner çekti."dedim sırıtarak.
Tony:
"Hemen yolda.Başka kim istiyor?""Ben."diyen Natasha bana bakıp göz kırptı.
XXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXX
Elimi dönere bandırdım resmen.Cidden tadı çok iyiymiş."Tony burayı yeni mi buldun?"
"Yeni keşfettim bu dönerciyi önceden sadece tek bir yerden yerdik.
"Tadı güzelmiş ama."diyen Clint'e baktım.
"Ee şimdiki plan ne?"
"Ne planı Bruce?"dedim tek kaşım havada.
"Ben artık tatil istiyorum."diyen Pietro'ya hemen kaptan cevap verdi.
"Sen zaten önceden hep tatil yapardın."
"Beyler yine başlamayın!"
Dediğim anda Rowena ağlamaya başladı.
Onu yatağından kucağıma alıp hafifle sallarken tüm gözler bana dönmüştü.
Natasha ağzını açıp konuştu:
"Annelik yakıştı."dedi ve elini omzuma attı."Sanırım biz çok mutlu bir aile olacağız çünkü biz Avengers'ıs.
Hiç birşey son değil.
Artık ara mı versem diye düşünüyorum ama aklımda son bir zafer var....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love and War Maximoff
FantasySadece son kez onu görebilme şansım olsaydı onu son kez gördükten sonra saplardım kalbime hançeri. Thanos'a hiç benzemeyen 2. Üvey kızı 💙 Maviydi bizim aşkımız hemde en koyusundan 💙 Seni seviyorum 💙Pietro maximoff💙 Kapak tasarımı: aksakallinene