Medya:Spiderman
10 yıl sonra...
Rowena'nın ağzından
Annem ile babamın mezarına gidip onlara iyi olduğumu söyledim.Her ne kadar iyi olduğumu söylesemde kötüydüm.
Ama hayatıma bir yerden devam etmeliyim.
Mesela yarın gideceğim okul.Aslında çoğu okulda sorun çıkarırım.Ama artık Tony'e verdiğim sözden dolayı sorun çıkarmayacağım.
Mezarlıktan eve dönerken bindiğim araba bir anda durdu.Beni düşüncelerimden uzaklaştırdığı için arabayı durduran şöföre minnettarım.
Minnettardım tabi elinde silah ile arabadan inene kadar.
"Ne şaka mı bu?"dediğimde silahı havaya doğrultup ateş etti.
Biraz bekledikten sonra aniden silahı bana yöneltti.
"Bak bunu konuşara-"
"Halledemeyiz."dediğinde benden günah gitmişti.Arabadan hızla inip elindeki silahı ayağımla yere düşürmesini sağladım.Ve ani bir şekilde silahı yerden alıp kafasına doğrulttum.
"Vay vay bay Stark senden bahsederken haklıymış."diyen sese doğru döndüm.
Maskeli ve pijamalı birini görünce istemsizce güldüm.
"Sen kimsin pijama adam mı?"
Dediğimde hızla olduğu ağacın dalından atlayıp yanıma geldi."Bana Spiderman de.Bay Stark'ın yani vaftiz babanızın stajyeri sayılırım."dedi ve elini uzattı.
"Rowena Krestik Strange/Maximoff.Ama sen bana Rowena veya Rowen desende olur yani kimsenin bana 4 isimle seslenmesi hoşuma gitmezdi."diyip gülümsedim.
Hala havada olan elini sıktım.
"Hazırsan seni Stark kulesine götüreyim."
Olumlu anlamda kafamı sallayınca beni belimden tuttuğu gibi hızla yükseldik.
Binadan binaya atlarken sürekli bitmek bilmeyen çığlıklarımı susturmak için bir yol buldum.Elimi ağzıma koymak.
Elimi ağzıma koyduğumda çığlıklarım duyulmuyordu.
Yerden gittikçe yükseldiğimiz için gözlerimi kapadığımda,Spiderman:
"Geldik."dedi soluk soluğa."Sonunda."diyip ondan yavaşça ayrıldığımda az daha yere düşücektim.Çünkü midem cidden çok bulandı.
"Sanırım seni çok hızlı getirdim."diye Spiderman'a dönünce yüzündeki maske yüzünden kim olduğu belli olmuyordu.
"Kimsin sen gerçekten?"
"Bu gizli bir bilgi,hadi seni Bay Stark'a teslim etmeliyim."diyip yeniden belimi kavradığında yine uçarak binaların arasından geçeceğiz diye ödüm koptu.
Ama sadece belimden tutup beni destekleyerek merdivenlerden çıkmama yardım etti.
Sonunda Stark'ın yanına geldik.
"Ah Spiderman ne iyi iş ama.Aferin evlat senden son bir isteğim vardı onu odasına götürür müsün pek kendisinde değil gibi."
"Tony ben iyiyim."diyip arkamı döndüm.Ve odama doğru yol aldım.
Cidden yumuşak ve güzel yatağımda uyumak dışında bir isteğim yoktu.Aslında vardı.Annem ve babamın yaşaması.
Hayatımda kimi sevdiysem kaybettim.
Annemi,babamı,dedem Strange'i.O üçü hayatımdaki en önemli kişilerdendi şimdide Tony'i kaybetmekten korkuyorum.
Ya kader onu da elimden alırsa ben yaşayamam.
Tabi birde ablam Luna.O hala Stark binasına gelmemişti.Sanırım dışarıda işleri var.Umarım başına bir şey gelmez.
Aslında Tony ile son konuşmalarından sonra kuleye geleceğini pek sanmıyorum çünkü Tony ile ağır kavga etmişlerdi.Ama ilk o başlatmıştı.Tony'e gereksiz biri olduğunu söylemişti.
Buda Tony'nin yüreğine dokunmuştu.Ben olsam benimde yüreğime dokunurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love and War Maximoff
FantasySadece son kez onu görebilme şansım olsaydı onu son kez gördükten sonra saplardım kalbime hançeri. Thanos'a hiç benzemeyen 2. Üvey kızı 💙 Maviydi bizim aşkımız hemde en koyusundan 💙 Seni seviyorum 💙Pietro maximoff💙 Kapak tasarımı: aksakallinene