🏙31🏙

81 20 5
                                    

Medya:Rowena

"Ee şu Parker senin sevgilin mi?"

"Hayır."dedim şaşırmış bir biçimde.

Natalius bana gözleri ile imalı bakışlar atıp sırıttı.

"Benim hoşlandığım kişi başka."dediğimde ellerini açıp merakla beklemeye başladı.

"Spiderman."dediğimde Gözlerini şok bir biçimde açtı.

Neden bu kadar şaşırdın ki?

"Benimde sevdiğim bir vardı ama o beni seçmedi."dediğinde kim olduğunu anladım.

"Luna mı?"

"Evet,o gidip Lanet olası Stark'ın oğlunu seçti."

"Natalius insanlar istediği kişiye aşık olamaz."diyip ellerimi ellerinin içine aldım.

"Vay be demek beni böyle kandırdın!"diyen kişiye kafamı çevirdiğimde Spiderman'ı gördüm.Oturduğum kaldırımdan anime kalkıp ona baktım.

"Natalius bana derdini anlatıyordu bu yüzden onun ellerini ellerimin arasına alıp onu sakinleştirdim."

"Ne?"

"Sen bana güvenmeyecek kadar iğrençmişsin Spiderman."dedikten sonra hemen koşarak oradan uzaklaştım.

Arkamdan geldiğini fark ediyordum ama yinede arkamı dönüp ona cevap vermiyordum.

"Gelme arkamdan yoksa seni Stark'a ispiyonlarım."bunu söyleyince ağ il önüme geçti.

Beni belimden kavrayıp kendine çekti.Göz göze bakışırken gerçi onun gözlerini tam göremiyorum neyse,ağını bir binaya attı ve uçmaya başladık.

Kucağında sürekli tepinip durmama rağmen beni aşağıya indirmiyordu.

"Yeter!"diye bağırdığımda beni indirdi ve arkasını döndü.

Bir anda elini maskesine götürdü ve maskeyi çıkardı.

Önünü döndüğümde elimi ağzıma götürdüm.

"Parker s-sen S-Spiderman,nasıl?"
O kadar çok şaşırmıştım ki kekeleyerek konuşmuştum.

"Yaaa ben işte o ezik Parker'ım."

Bana doğru yaklaşıp yüzümü ellerinin arasına aldı.

"Ama seni seviyorum."diyip dudaklarımı dudakları feth etti.

Öyle tutkulu bir öpüşme öpüşmeydi ki kendimi ondan alıkoymak zamanımı alacaktı.

Nefes almak için ayrılınca konuştum:
"Bir daha kavga yok!"

"Asla!"dedi soluk soluğa"...

Love and War MaximoffHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin