Medya:Lonnie
Babamla mutlu bir şekilde yaşamaya çalışırken bir yandan Pietro'yu unutuyordum.
Onun benden başkasını sevdiğini bildiğim için onu önemsememeye özen gösteriyordum.Ve tabi en yakın dostum olan Loki benim en büyük destekçimde.
Tam 1 yıl oldu ondan ayrılalı,Pietro'dan.
Yine bir sabah elime kahvemi alıp dergi okuyordum.
Dışarıda bir çıt sesi çıktı.Belki dal falan kırılmıştır diye önemsemedim.Çıt sesi ikini kere çıkınca artık bir kıllandım.
Oturduğum koltuktan ayağa kalkıp cama baktığımda dışarıda bir canavar olduğunu gördüm.
"Kaecilius!"
"Babaaaaaa Dormammu geri dönmüş!"diye bağırdım.
Babam hemen yanına geldi ve camdan baktı.
"Ellerini hazırla savaş var!"dedi bana
"Tamam."
Ellerimi iki yana çapraz bir biçimde açtım.O sırada ellerimde turuncu kalkanların olduğunu gördüm
Babam camı hızlı bir biçimde kırınca bende hiç beklemeden atladım.
Bir adam gelip bana saldırmaya başladı.Kalkanım ile kendimi korusamda sürekli yere düşüyordum en sonunda dayanamayıp adamın ayağına tekme atıp onu yere düşürdüm.
"Ah ne boşsun."diyip dalga geçtim ve Kaecilius'a doğru ilerledim.
Cebimden antika hançerimi çıkarıp bumerang şeklinde fırlattım.
O sırada Gamora'nın bana doğru geldiğini görünce motive oldum.Fırlattığım hançerim Kaecilius'nun dizini sıyırmıştı.
"Gamora hazır mısın?"
"Hadi başlayalım."
Gamora hızla Kaecilius'nun yanında geçerek bacağına şok bombası bağladı.Yerden sıyrılarak benim yanıma geldiğinde Kaecilius yere düştü.
"Şok cihazımızı beğendin mi boş kafa?"diyip dalga geçmek çok güzeldi.
Ellerinden turuncu bir ip çıktı ve beni sarıp yere düşürdü.
"Buda benim icadım."dedi.
Gamora cebinden çıkardığı hançer ile Kaecilius'a yürürken arkasından gelen adam onu bir iğne ile bayıltmak üzereydi.
O sırada Gamora cebindeki hançeri arkasındaki adama sapladı.Ve adam yere düştü.
"Kardeşimi bırak."dedi kendinden emin bir tavırla.
"O senin öz kardeşin bile değil."
"Bu seni ilgilendirmez."dedik ikimiz aynı anda.
O sırada çok hızlı biri gelip Kaecilius'u yere düşürdü.Ve biri kırmızı bir güç kaynağı ile taşları yerden kaldırıp Kaecilius'a atmaya hazırlanıyordu.
Wanda mı?
Peki ya hızlı koşan kişi?
"Pie."ağzımdan o kadar sessiz çıkmıştı ki sanki fare cırlaması gibi.
Tony,Wanda,Pietro,Steve ve Natasha:
"Lonnie."demişlerdi sırayla.Pietro bana doğru koşarken ben ondan uzaklaşmaya çalıştım.
"Lonnie ne oluyor?"
"Bittin sen benim için."dedim ve arkamı döndüğümde.Kaecilius ile çarpıştım.Yere düşmenin verdiği acıya alışık olduğum için hemen ayağa kakıp.Ellerimi iki yana açarak mor bir ip oluşturdum.
Neden mor bilmiyorum.
İp ile Kaecilius'un üzerine yürürken yer kaymaya başladı.
Tam yere düşecekken Pietro beni tuttu ama sonra kendiside kaydı.
"Şaka mı bu?"dedi.
Artık yetti canıma.Ellerimle telekinezi yapmaya çalıştım.İlk önce Kaecilius'un boğulduğunu ve yüzünün mosmor olduğunu düşündüm.Gözlerimi kapattım ve ellerimi onu uzaktan boğarcasına hareket ettirdim.
"GEBER!"diye bağırdım ve gözlerimi açtığımda onu cidden boğulmuş olduğunu ve ölmek üzere olduğunu görünce Babam beni kolumdan tutup durdurdu.
"Sakin ol."dedi bana.
Ellerimi indirdiğimde soluk soluğa kaldığımı hissettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love and War Maximoff
FantasySadece son kez onu görebilme şansım olsaydı onu son kez gördükten sonra saplardım kalbime hançeri. Thanos'a hiç benzemeyen 2. Üvey kızı 💙 Maviydi bizim aşkımız hemde en koyusundan 💙 Seni seviyorum 💙Pietro maximoff💙 Kapak tasarımı: aksakallinene