Lonnie ve Pietro tanışması,
Yağmur insanı kemiklerine kadar çekecek bir ağırlıktaydı.Soğuk canımı yakıyordu.
Thanos,denen adi heriften kaçmıştım sonunda.
Bana bunca zamandır yalan söylüyordu demek.
Yağmurun soğuğundan sığınmak istiyorum sadece.
Soğuktan yere yığılırken hızlı bir cisim beni kucaklarına aldı.
O kadar hızlıydı ki yağmur damlaları üzerime düşecek bir fırsat bulamıyordu.
Neredeyse 4 dk boyunca o hızlı şeyin kucağında koşuyordum.
Artık durunca bir evin içinde yatağın üzerinde yattığımı fark ettim.
Nasıl bu kadar hızlı?
"Hey sen kimsin?"yataktan anice kalktım.
"Ben Pietro Maximoff,ve sen de Lonnie değil mi?"
"Adımı nereden biliyorsun diye sormayacağım eminim ki uzun hikayedir."
Bu sözüme güldü ve bende güldüm.
"Seni Avengers istiyor bize yardım etmelisin!"
"Bu işler beni aşar."diyip evin çıkışına yöneldiğimde beni kolumdan tutup durdurdu.Arkamdan ağzını kuşağıma yasladı.
"Sen Thanos'un kızısın bence daha ağır olaysalar yaşamışsındır."dediğinde ona yüzümü dönmeden ellerimle saçımı çekip döndürdüm.
Ağzından ah çıktığında canının yandığını anladım.Arkamı dönüp gitmeye hazırlandığımda o hızlı şekilde koşup beni yere devirdi.
Canım yanmıştı.
(Mesajlarıma baktığımda çoğu kişi kitaba Lonnie ve Pietro olarak devam etmemi istiyor)
"Hey tamam geliyorum o Avengers bozuntusuna.Ama daha önce yapmak istediğim bir şey var."son cümlemi sessiz ve nahoşça söylemiştim.
Pietro bana güldü ve yapmak istediğim şeyi anlamış gibi başını salladı.
Ben ona yaklaşırken o boyu uzun olduğu için boynunu eğiyordu.
Onun dudaklarına yapıştığımda beni kucağına aldı.Her ilerlediğimizde bir cam fanus kırılıyordu.
En sonunda ondan yavaşça ayrıldım ve kucağından indim benim üstüm çok dağılmışken onun üstü hiç dağılmamıştı tabi üzerindeki tişört çıktığı için.
Biraz değil baya garip bir tanışma
msmsmldlslcksklsShip ismi -PİELON-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love and War Maximoff
FantasySadece son kez onu görebilme şansım olsaydı onu son kez gördükten sonra saplardım kalbime hançeri. Thanos'a hiç benzemeyen 2. Üvey kızı 💙 Maviydi bizim aşkımız hemde en koyusundan 💙 Seni seviyorum 💙Pietro maximoff💙 Kapak tasarımı: aksakallinene