🏙17🏙

149 35 31
                                    

Medya:Luna

"Gerçekten bu kadın çöplükte falan mı yaşıyor?"diye söylendim.

Vericinin gösterdiği yere doğru gidiyorduk.Yolda geçerken sürekli çöp yığınları görmekten gına gelmişti.

"Bilmiyorum."demekle yetindi.

Her yerde çöp.İnsanoğlu nasıl böyle kirli olabiliyor.

"Sanırım geldik."dediğimde verici ötmeye başladı.
Çöp yığını derken şaka yapıyordum ama vericinin gösterdiği yer cidden çöp yığını.

Burnumu tutarak içeriye daldım.Crystal'ın çocuğunu dövüyor olduğunu görünce üzülmüştüm doğrusu.

"Pie sakin olmalısın."dediğimde Pietro çoktan Crystal'ın yanına gitmişti.

"Sen ne hakla benim kızımı döversin?"hesap sorma şekli cidden korkutucuydu.

"Luna gel yanıma gidiyoruz."

"Hayır anne."

"LLUNAAA!"diye kükrediğinde tüm çöp yığını dağılmıştı(Crystal kükredi.)

Crystal ellerini sıkarak diğer elini açıp elenmentleri çağırdı.

Ateş tam Pietro'nun üzerine gidecekken yanlarına koşup elimi yuvarlak çizdiğimde kalkan oluşmuştu.

Cebimdeki hançeri çıkarıp Crystal'ın üzerine doğru yürürken elleri ile sel felaketi yapmaya hazırlandığı belliydi.

Ellerindeki sular bir anda ateşe dönüştüğünde kendimi Pietro'nun kolunda buldum.

Hızla koşarken sırtında Luna'nın olduğunu görünce tahatladım.

Sonunda durduğunda avengers binasına geldiğimizi anladığımda onun kucağından indim.

"İyi misiniz?"

"Evet."Luna ve ben aynı anda söylemiştik.

Hızla eve doğru ilerlerken yere doğru kusmaya başladım.

Pietro Luna'yı kucağına alıp alıp yanıma geldi.

"İyi misin Lonnie?"

"Sanırım çok hızlı koştuğun için oldu."

"Eğer benim yüzümdense üzgünüm."

Ayağa kalktığımda:
"Önemli değil."diyip elimi omzuna koydum.

XXXXXX
XXXXXX

Luna'ya kendini nasıl savunabileceğini anlatmak çok güzel ve eğlenceliydi.

Eline bir sopa verdiğimde kendini savunması daha kolay olmuştu.En sonunda ikimizde nefes nefese kaldığımızda.

Çalışmaya son verdik.

"İyi öğreniyorsun."

"İyi öğretiyorsun."

Pietro yanımıza gelip bize gülümsediğinde ben hızlı yere doğru düştüm.Bir an dengemi kaybetmiştim sanki.

"Lonnie sen iyi değilsin."

"Sanırım ben anladım."diyip tuvalete doğru yürüdüğümde elime bir hamilelik testi aldım.

Hızla testi yaparken çıkan sonuç...

Love and War MaximoffHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin