Medya:Gamora
Mentes elini Zümrüt yeşili bir taşa dokundurduğunda sirenler çalmaya başladı.
Etrafımızda kırmızı lazerler açıldı.
"Mentes sen ne yaptın!"diye kükredim.
Her tarafımıza cüceler geldi keşke cüce olsalardı ama büyük cüceler.
"Loki şimdi."diye bağırdım.
Loki bir anda Cüce olmuştu(dev cüce anladınız işte)"Hey burada ne oluyor?"diyen cüce beni görmeden hemen mavi büstün arkasına saklandım.
"Sanırım burayı kontrol etmeye gelirken elim değdi."dedi Loki.Cidden çok iyi yalan söylüyorsun.
"Peki sende kontrol etmeye devam et."diyen cüceye gülümsemekle devam etti.
Cüceler odadan çıkınca herkes saklandığı yerden çıktı.
"İşte Ruh taşı orada."diye eliyle işaret etti,Loki.
Mentes Ruh taşına doğru giderken onu durdurdum.
"Aman şakın sen gitme!"dedim ona.
Evet dercesine kafasını salladı.
"Kim alacak."dediğimde Strange taşı çoktan eline almıştı.
Elimle Wormire doğru bir daire oluşturdum.Sırayla herkes içinden geçti.
Sisli mağaranın içinden açık araziye geldiğimizde uçurumu tanıdım.
Uçurumdan aşağıya bakmak içi ilerlediğimde bir kol beni durdurdu.
"Dikkatli ol!"diyen Loki'den kolumu kurtardım.
Uçurumun sonun geldiğimde aşağıya baktım.Gamora'nın cansız bedeni yerinde duruyordu.
Elimi uzatıp Strange'den taşı izinsizce telekinezi ile aldım.Ve hiç düşünmeden taşı uçurumdan aşağıya attım.
Hiçbirşey olmadı.
Arkamı döndüğümde Gamora elini iki yana açmış bana bakıyordu.Ağzım açık bir biçimde duruyordum.Bana doğru yürüdü ve bana sarıldı.
Ağlamaya başladım.Sevinçten.
Seni özledim güzel kardeşim.
"Gamora."
Diyen Quill hızla bize doğru koştu.Elleri ile Gamora'nın yüzünü kavradı ve biraz tereddüt etsede Gamora'nın dudaklarıyla dudağını birleştirdi.
Sonunda beklediğim an...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love and War Maximoff
FantasySadece son kez onu görebilme şansım olsaydı onu son kez gördükten sonra saplardım kalbime hançeri. Thanos'a hiç benzemeyen 2. Üvey kızı 💙 Maviydi bizim aşkımız hemde en koyusundan 💙 Seni seviyorum 💙Pietro maximoff💙 Kapak tasarımı: aksakallinene