Medya:Pietro
Gözlerimi testin üzerinde gezdirirken konuşamıyordum bile.
Sürekli gelen seslere bile aldırış etmedim sanki biri beni çağırıyordu.
Kapının tıklatılma sesleri beni dünyaya döndürdü.Sesin kime ait olduğunu anlayana kadar konuşmadım.
"Lonnie aç artık şu kapıyı."
Dediğinde sesin Pietro'ya ait olduğunu anlayınca kapıyı sakince açtım.
Gözlerini yüzümden elime çevirdiğinde elimi avucuna alıp yavaşça açtı.
Testin üzerindeki çift çizgiyi görünce:
"Bu ne?"dedi.
"Hamilelik testi.Yani çift çizgi hamileyim demek oluyor."
1 dakika boyunca mal gibi birbirimize bakınca Pietro çığlık attı.
"2.Kez baba oluyorummmmmmmmmmmmmm!!!!!"
Beni kucağına alıp Luna'nın yanına götürdü.
"Ben abla mı oluyorum."diyen Luna daha heyecanlıydı.Kafamı olumlu anlamda sallayınca oda çığlık attı ve hızla Pietro'nun sırtına çıktı.
Pietro tam koşmak için hazırlanırken
Tek kaşını havaya kaldırıp bana sinsi bir bakış attı."Sen hamilesin fazla hız bebeği falan düşürür maazallah."
Küçük bir kız gibi kaşlarımı çatıp"Şaka mı yapıyorsun?"dedim.
"Babam haklı,senin fazla hıza mağrus kalmaman lazım."diyen Luna çok bilgeli bir şekilde konuşmuştu.
"O zaman-beni kucağında-yürüyerek-avengers binasına-götür."heceleyerek konuşmam yüzünden kaşlarını çatmıştı.
XXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXX"Ben teyze mi oluyorum."diyen Gamora çok heyecanlı ve sevinmişse benziyordu.
Ellerini iki yana açıp bana sarıldıktan sonra Quill'e dönüp sinirli bir bakış attı.
"Duy bunları Quill."diyip ima yaptı.
"Onu bunu boşverin ben dede oluyorum."Babam sanırım aralarındaki en çok sevinendi.
Bana sarıldıktan sonra ani bir şekilde ayrıldı:
"İsmi ne olacak?""Hiç düşünmedim."dedik Pietro ile aynı anda.
"Kız olursa ismi bence Krestik veya Strelka olsun."dedi,Natasha.
"Anlamları ne demek?"diye tek kaşım havada bir şekilde konuştum.
"Krestik,hançer ve Strelka,ok demek."
"Çocuğumuza silah ismini mi vereceğiz."dedi,Pietro.
"Bence çok güzel."dedim tatmin olmuş bir biçimde.
"Rowena Krestik Strange/Maximoff."dedim gururla.
"Erkek olursa peki?"diyen Clint'e döndüm.
Pietro hemen konuştu.
"İstersen,Alecto Stephen Strange/Maximoff olsun.""Olsun."dedim anlayışla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love and War Maximoff
FantasySadece son kez onu görebilme şansım olsaydı onu son kez gördükten sonra saplardım kalbime hançeri. Thanos'a hiç benzemeyen 2. Üvey kızı 💙 Maviydi bizim aşkımız hemde en koyusundan 💙 Seni seviyorum 💙Pietro maximoff💙 Kapak tasarımı: aksakallinene