Medya:Dr.Strange
Odada daha doğrusu Strange'in deyimiyle odamda oturuyordum.Güneşin akışını izlemek ruhuma huzur verirken aklımdan Pietro'yu çıkarmak için elimden gelen herşeyi yapıyordum.
Başarı oranı %0 onu unutamam.
Buraya geleli 2 gün oldu sadece 2 gün.Aslında unutamamam normal.
Strange odadan içeri hızla daldığında kapıyı çalma zahmetinde bile bulunmadı.
"Çay ister misin?"dedi bana sakin sesiyle.
"Hayır."dedim.
"2 gündür yemek yemiyorsun."dedi bunu dediğinde yüzünün düştüğünü fark ettim.
"Bak sadece onu unutmakta zorlanıyorum tamam mı?"demekle yetindim.
Yanıma gelip oturduğunda bana mahcup bir biçimde baktı.
"Kızkardeşin."dedi.
"Ne olmuş ona?"dedim meraklıymış gibi yaparak aslında meraklıydım ama ne bileyim ben onu unutmaya çalışırken yeniden onun bana hatırlatılması."Onu geri getirmenin yolunu biliyorum.Ruh taşı."
"Onu bende biliyorum."dedim göz devirerek.Aslında Strange benim babamdı ve bu yaptıklarım onun zoruna giderdi.
Ama bunca zamandır onu bilmiyordum şimdi alışmam zaman alır.
"Çalmalıyız taşı."dedi bana kararlılıkla.
Kaşlarımı kaldırıp ona şaşkın bir bakış attım.
"Ama nasıl yani o taşı-Yani-sen Nasıl?"bu kelimeleri söylerken yüzümdeki şaşkın ifadeyi bozmadım.
"Eğer seni mutlu edecek ise herşeye varım."dedi ve eliyle saçımı okşadı.
Yüzümü yavaşça ona çevirip gülümsedim.
"Sağol Stephen."dedim.Aslında ona baba demeliydim,ama en son Thanos'a baba demiştim.
"Hadi artık yemek ye."dedi sessizliği bozarak.Ona tamam dercesine kafamı sallarken yüzündeki tebessümün arttığını fark ettim.
Bir anda önümde bir masa buldum ve masanın üzerinde serpme kahvaltı.
"Zahmet olmuş."dedim alaya vurarak.
Güldü.
O gülünce içim aydınlanıyordu.Babam.
Önümdeki peynirden bir parça alarak yemeye başladım.
"Ha bu arada Loki isimli arkadaşın seni merak ediyormuş."dediğinde çayımdan yudum aldım.
"Neden Loki isimli arkadaşın dedin?"
"Bilmem."dedi ve omuz silkti.
Önümdeki simite doğru uzanırken tabağın üzerindeki yansıma dikkatimi çekti.Yeşil yansıma.
"Loki."dediğimde hemen arkama döndüm.
Sandalyeden kalkıp ona derince sarıldım.
"Özlettin kendini prenses."dedi.
"O benim prensesim."dedi Strange.
"Sakin!"dedim ikisinin ortasına geçerek.
"Duydum ki soygun var.Hemde Ruh taşı."dediğinde şaşırdım.
"Sen bunu nerde-"dediğimde hemen lafa daldı.
"Ben çoğu şeyi bilirim."dediğinde göz devirdim.
"Ee ne zaman başlıyoruz soyguna?"dedi Loki heyecanla.
"Senin gelebileceğini kim söyledi?"dedi Strane sinirle.Ama yinede sesi sakindi.
"Yine başlamayın."dedim.
"Ee plan ne?"diye sordu Loki.O sırada yine bir yere ışınlandık...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love and War Maximoff
FantasySadece son kez onu görebilme şansım olsaydı onu son kez gördükten sonra saplardım kalbime hançeri. Thanos'a hiç benzemeyen 2. Üvey kızı 💙 Maviydi bizim aşkımız hemde en koyusundan 💙 Seni seviyorum 💙Pietro maximoff💙 Kapak tasarımı: aksakallinene