Když kočka není doma, myši mají pré.
Zatímco Sirius krmil Klofana v pokoji ve čtvrtém patře, o patro níž se Bradavičtí studenti starali o zábavu.
V místnosti to hlasitě prásklo a jen malý kousíček od Klofana se zjevila Hailey.
„Špatný pokoj, špatný pokoj!" vypískla couvajíc od hipogryfa který už začal navztekaně dusat a natahovat se zobákem.
Sirius se před něj postavil a snažil se ho uklidnit, aby se pod ním nepropadla podlaha.
„Kdyby se někdo ptal, nebyla jsem tady!" Hailey překřičela dupot a s dalším hlasitým prásknutím zase zmizela.
Hned poté se dveře do pokoje otevřely.
„Nebyla tady Hailey?" Ron s lehce zčervenalýma ušima koukal po pokoji, aniž by vstoupil.
„Co? Ne." Sirius se na něj sotva podíval přes rameno a dál mával rukama na Klofana „No tak hochu. Klid. Uklidni se. Rone můžeš prosím..."
„Jasně! Pardon." Zase za sebou zavřel.
Sirius musel Klofanovi hodit tři mrtvé krysy aby konečně přestal skákat a sotva se posadil na postel, ozvalo se další ještě hlasitější prásknutí a v pokoji najednou stáli Fred a George.
„To není dobrý." Fred začal couvat a táhl svého bratra za sebou, protože Klofan zběsile mával křídly a několikrát hlasitě zaječel.
„U Merlinových vousů!" Sirius už byl zase na nohou a stavěl se před hipogryfa „Klid! Uklidni se!"
„Kdyby se někdo ptal, nebyli jsme tu!" a opět to v pokoji hlasitě prásklo.
Stejně jako předtím se dveře otevřely dokořán, ale tentokrát v nich stála Ginny Weasleyová.
„Nebyli tu teď Fred s Georgem?"
„Cože? Ne nebyli!" plival přitom z úst peří „Co to tam vyvádíte?" hodil opeřenci zbytek krys, které donesl a vyřítil se spolu s Ginny z pokoje.
Na chodbě zrovna poletoval Ron z jedněch dveří do druhých „Na tomhle patře nejsou."
„Vy něco hrajete?"
„Jo," přikývla rusovláska a ještě pro jistotu jednou nakoukla do Klofanova pokoje „je to taková vylepšená honěná. Jsou dva týmy. Chytači – to jsme já a Ron – a přemisťovači – to jsou zase Fred, George a Hailey – a chytači musí přemisťovače chytit." Vysvětlila mu zběžně a už sbíhala schody, protože zaslechla známé prásknutí o dvě patra níž.
„A jak je vlastně máte chytit?"
„Stačí se jich dotknout." Ron koukal dolů přes zábradlí a zdálo se, jakoby zvažoval, jestli by ten skok přežil.
„Můžu hrát taky?"
Ginny se na schodech zastavila a zaraženě hleděla na Siriuse „Vy-vy chcete hrát s námi?"
„Samozřejmě! To si myslíte, že si nechám utéct legraci jen, protože bych se měl chovat dospěle? K čertu s tím!"
„Tak do jakého týmu chcete? My se přemisťovat nemůžeme, takže na vybranou nemáme, ale bodl by nám třetí člen do týmu chytačů. Teď když už je Hailey plnoletá a Hermiona se odmítla připojit, tvrdila, že z toho bude tak akorát průšvih až se mamka vrátí." Ron sebou cukl, když se ozvalo další hlasité prásknutí.
„Znám tenhle barák dost dobře takže se na chytače asi hodím. Rone ty pokryj tohle patro, Ginny ty druhé a třetí a já se půjdu podívat na půdu a potom si vezmu na starost přízemí." Rozvrhl rychle Sirius a rozběhl se k žebříku, který vedl do podkroví.
ČTEŠ
Still standing - HP AU
FanfictionGeorge už vyskakoval na nohy a chystal svou hůlku, ale než zmizeli z kupé, všimli si, že Hailey jen sedí na sedačce jako hromádka neštěstí. „No tak..." řekl Fred „Nemůže to být tři na dva." „Jeden za všechny..." načal George s povzbudivým úsměvem...