Jako první bych klasicky chtěla úvést, že postavy nenáleží mě ale J. K. Rowlingové. Tohle je pouze fikce. Taky bych chtěla uvést na pravou míru, že jsem zatím přečetla první tři HP knihy za poslední dva týdny, tudíž pokud někde bude nějaká otřesná chyba v terminologii nebo něčem podobném, prosím omluvte mou neúplnou znalost (spousta věcí se mi motá kvůli toho jak rychle jsem knížky přečetla). Taky bych se chtěla ještě zmínit, že některé...věci v budoucích částech jsou pozměněné tak, aby seděly k příběhu a tak se nedivte pokud nějaké kouzlo nebo pravidlo bude mít trochu jiné znění nebo funkci. Je to přece jen AU. Vše co nebude nutno změnit kvůli tomu, aby příběh fungoval tak jak má zůstane stejně jako canon. Každý komentář nebo vote určitě podpoří!
ČÁST I. - Astra inclinant, sed non obligant
„Jsem na něj fakt zvědavej. Ron říkal, že první hodina byla fakt něco. Prej tam měli bubáka a cvičili proti němu Riddikulus." Řekl Fred, zatímco si pečlivě zastrkoval Pobertův plánek mezi učebnice, aby ho později mohl s klidem uložit tam, kam patří a kde ho nikdy nikdo nenajde.
George se na své dvojče vesele otočil „To zní nadějně. Že bychom měli prvního učitele na obranu proti černé magii, který za něco stojí?"
„Uvidíme, uvidíme." Pokyvoval Fred.
„Je mladej a asi nás bude chápat o trochu líp než p-p-p-profesor Quirell neboli Vy-víte-koho fanoušek číslo jedna nebo snad," Hailey si pohodila hnědými vlasy a věnovala oběma chlapcům zářivý úsměv „Zlatoslav Lockhart neboli návod na to jak si vybudovat slávu a pak si nechat zkazit život zlomenou hůlkou. Ale pokud už o vás Lupin slyšel – a věřte mi, že profesorka McGonagallová ho určitě varovala – tak s tím nepočítejte. Šanci předvádět se vám asi nedá hned první hodinu. Budete si muset počkat."
„Tak zaprvé," zdvihl prst George „chtěla jsi říct, šanci předvádět se NÁM nedá. Jedeš v tom s náma Jonesová. Tak jako vždycky. Jeden za všechny –"
„ – všichni za jednoho." Doplnil ho Fred a pokračoval „A za druhé! Páni ty umíš dobře napodobit Lockharta." Žasnul a uznale na ni hleděl, když stáli před dveřmi učebny obrany proti černé magii.
„Jen škoda že je to to jediné co jsem si z jeho hodin odnesla." Poznamenala Hailey.
„Jó to buď ještě ráda. Aspoň něco."
Všichni tři vpadli do učebny celí rozesmátí, ale úsměv jim opadl, jakmile si všimli, že jediná tři volná místa v lavici byly ta až úplně vepředu.
„No to nám to pěkně začíná." George ostře přiklapl dveře.
„Hele kluci?" zašeptala k nim Hailey a oni se k ní museli shrbit „Máte ještě gumového švába?"
„Myslíš toho, co jsi nám dovezla z mudlovskýho obchodu? Prakticky bez něj nevycházíme z ložnice. Měla jsi pravdu, je perfektní na rozehnání davu holek." Fred se švábem zatřásl a vydal ze sebe nějaké divné zaskřehotání.
„Emma Noelová. Máme stejný pokoj." Poukázala na blondýnu, jejíž vlasy se točily v kudrlinkách a na nose jí seděly brýle, které byste doslova mohli nazvat 'popelníky' „Má panickou hrůzu z hmyzu."
„No samozřejmě." George vytrhl svému bratrovi z ruky falešného švába a strčil ho Hailey do ruky „Prosté, ale geniální."
Hailey se opatrně přikradla ke své spolužačce, která zapáleně diskutovala s ostatními.
ČTEŠ
Still standing - HP AU
FanficGeorge už vyskakoval na nohy a chystal svou hůlku, ale než zmizeli z kupé, všimli si, že Hailey jen sedí na sedačce jako hromádka neštěstí. „No tak..." řekl Fred „Nemůže to být tři na dva." „Jeden za všechny..." načal George s povzbudivým úsměvem...