Musím se přiznat, že na tvoření nových příběhů mám nejraději tvorbu playlistu pro daný příběh a pak také vybírání písniček které sedí na určitou postavu/jejich dějovou linku nebo na vztah mezi postavami.
Still standing není žádnou vyjímnkou.
Na mém Spotify mám celý playlist věnovaný tomuhle příběhu, který poslouchám při psaní a už hodně dlouho jsem měla jasno v písničkách, které patří určitým charakterům nebo vztahům mezi dvěma charaktery a říkala jsem si, že by mohlo být hodně zajímavé stvořit takový playlist kterým byste si sami jakožto čtenáři mohli ve svém volném čase projít, pokud Vás to zajímá.
Berte to jako příležitost lépe pochopit postavy a jejich vztahy anebo taky perfektní způsob jak si najít nějakou novou hudbu na poslech protože přísahám, že některé písničky které jsem tady dala, jsou opravdu neskutečně nedoceněné.Ovšem je tady ten risk spoilerů, které můžou písničky obsahovat a řeknu to tak že tam určitě nějaké malé jsou, ale asi z nich nikdy nic přesného nevyvodíte, pokud jste příběh dočetli do aktuální části.
Avšak ze vztahů které jsem tady vypsala dostanete určité spoilery třeba na love interesty nebo různé jiné vztahy o kterých se dozvídáte, až v průběhu příběhu zvlášť o jednom kterým se příběh převážně zabývá ale jeho podstata je prozrazena až později.
Pokud jste tedy ještě nedočetli minimálně do 12. kapitoly tak bych nedoporučovala si tímto playlistem ani mnou doporučenými poslechy procházet.
Do příběhu samozřejmě budou přibývat nějaké postavy, takže tady určitě přidám později písničky i pro ně. Mám dost jasno v tom, jaké další postavy to budou, takže je možné, že když se na tenhle playlist podíváte znovu po nějaké době tak tady přibydou další.
Je to poměrně hodně dlouhý list protože každá postava/vztah má většinou minimálně 2-3 písničky a tak pro ty které tohle příliš nebere, ale stejně by z toho chtěli dostat to nejdůležitější, mám pár doporučených postav/vztahů u kterých by si ty písničky měli poslechnout:
(v závorce jsou ty, které já považuju za důležité, ale nejsou tolik nutné)Hailey
(Draco)
Sirius
(Cedric)
HP generace
Hailey & Sirius
Hailey & Lupin
Hailey & Cedric
(Hailey & Harry)
Hailey & Draco
Hestie & Sirius
Sirius & Regulus
A pokud stejně chcete projít celým playlistem ale chcete si vždy poslechnout jen tu nejdůležitější písničku tak nad ní vždycky bude tento znak: ↯
Hailey
ČTEŠ
Still standing - HP AU
FanfictionGeorge už vyskakoval na nohy a chystal svou hůlku, ale než zmizeli z kupé, všimli si, že Hailey jen sedí na sedačce jako hromádka neštěstí. „No tak..." řekl Fred „Nemůže to být tři na dva." „Jeden za všechny..." načal George s povzbudivým úsměvem...