Po delší době zase nová kapitolka a tahle si tedy myslím, že je poměrně dost důležitá jelikož se v ní rozebírá jak spousta nových tak i starých věcí.
Jako vždy vote nebo komentář velice potěší!„Potřebujeme přezdívky." Ron se usadil v jednom ze starých potrhaných křesel v Nebelvírské společenské místnosti.
Fred s Georgem před týdnem nějakým nevysvětlitelným způsobem do hradu propašovali jednoho agresivního raracha a vypustili ho na ubohé prváky.
Nebo takhle na to aspoň shlížela Hermiona, Hailey se dobře bavila, když rarach ukradl jednomu žáčkovi učebnici lektvarů a začal ho s ní mlátit po hlavě. Když však začali trhat povlaky na křeslech a pohovkách, už to taková legrace nebyla.„Co takhle Hňupánek? Myslíte, že by to na Rona bylo moc průhledný?" Hailey se otočila k Harrymu, který se snažil zakrýt svůj úšklebek.
„Ale já nemyslel pro nás. Pokud se budeme potřebovat bavit o těch, o kterých bychom se bavit neměli, měli bychom pro ně mít nějaké tajné kódy, které ostatní zmatou."
Hermiona na něj šokovaně hleděla „Rone to je docela dobrý nápad."
„Díky." Řekl Ron se stejným překvapením v hlase.
„No pro Siriuse," Ron spíš jméno Harryho kmotra naznačil ústy, než vyslovil „přezdívku už máme. Chtěl, abychom mu říkali Čmuchal."
„Nepřichází v úvahu." Zamítla Hermiona „Snad jsi zapomněl, že jsme mu řekli Čmuchal, když byl ve své psí podobě před Cedrikem, Fredem a Georgem? Jestli nás ti tři zaslechnou mluvit o Čmuchalovi, vzbudí to otázky."
„A co Tichošlápek? Tohle už tady nikdo nezná, když s ním nechodili do školy." Dal další návrh Ron.
„Rone..." Hailey na něj pohlédla, jako kdyby byl naprostý idiot „Hádej, kdo od prvního ročníku čučel na Pánové Náměsíčník, Červíček, Tichošlápek a Dvanácterák, dodavatelé čarodějných pomůcek pro všechny rošťáky mají tu čest vám představit Pobertův plánek." Odříkala Hailey důvěrně známou úvodní větu.
„A jo vlastně...." Ron se poškrábal na hlavě „Já zapomněl, od koho tu mapku Harry dostal.... Zatraceně s Fredem a Georgem! Jak to, že ti dva všechno vždycky ví?"
„Mohli bychom na to jít úplně jednoduše. Je to na jednu stranu hrozně okatá přezdívka ale komu by to ve spojitosti došlo? Sirius je nejjasnější hvězda v konstelaci Velkého psa – mimochodem celkem vtipný – tak mu prostě můžeme přezdívat Hvězda."
„Od kdy se z tebe stala Hermiona?" podivil se Harry.
Dokonce i ta se zatvářila překvapeně nad tím, co ze sebe Hailey vychrlila.
„Máma má ráda astronomii. Vyprávěla mi o různých hvězdách a planetách před spaním."
„To je pravda." Potvrdil Ron „Pamatuju se, že její máma vždycky žvatlala něco o konstelacích a postavení planet když nás v Doupěti hlídala. Myslím, že George po ní jednou hodil Ginnyinou knížkou o tom hloupém Králičku Hopkalovi." Vzpomínal dál.
Hailey se zamračila „Já myslela že Králiček Hopkal, byl tvoje nejoblíbenější pohá-"
„Každopádně!" překřičel ji Ron, jehož oči se rozšířily panikou „Hvězda by asi šla. To máme jednoho z krku. Měli bychom ale taky vymyslet krycí jména pro naše čtyři hlavní podezřelé." Začal vypočítávat na prstech „Karkarov, Moody, Skrk a Snape. Na Moodyho mě napadají samé okaté – chápete? Okaté – No dobře to nebylo vtipný. Prostě mě napadaj jen věci, co by každýmu hned došly jako Kuliočko."
ČTEŠ
Still standing - HP AU
FanfictionGeorge už vyskakoval na nohy a chystal svou hůlku, ale než zmizeli z kupé, všimli si, že Hailey jen sedí na sedačce jako hromádka neštěstí. „No tak..." řekl Fred „Nemůže to být tři na dva." „Jeden za všechny..." načal George s povzbudivým úsměvem...