Třetí noc.
Už třetí noc plná nočních můr.Hailey pomalu začínala šílet z toho že se nemůže dobře vyspat. Každou noc ji vzbudila nová noční můra, která ale ve finále končila úplně stejně jako ta předešlá.
Tentokrát byla na hodině lektvarů a Snape procházel kolem studentů a pokaždé co zhodnotil jejich lektvar, otevřely se pod nimi padací dveře a oni ječeli, zatímco padali do prázdna.
Těsně předtím než se však dostal k Hailey už to nebyl Snape se svým hákovitým frňákem ale lord Voldemort.
Nevěděla, jak přesně vypadá a tak před ní vždycky stál vysoký muž v černé kápi, ze které svítily rudé zlověstné oči, a mířil na ni hůlkou.Dříve než ji však stačil zabít před ni skočil Cedric.
Najednou byl celý studený a v očích měl stejně prázdno, jako když se přenesl s Harrym na trávník, pomocí poháru.Muselo být brzké ráno, když se vypotácela z pokoje na záchod, aby se ve svém pokoji nepozvracela.
Když si proplachovala ústa od zvratků, přidržovala se rohů umyvadla, aby vyčerpáním neupadla.
Hleděla na sebe v zrcadle a sama sobě se hnusila.Máš být statečná. Místo toho se sypeš, jako kdybys byla z cukru. Nemáš v Nebelvíru co dělat ty slabochu!
Nemohla ty hlasy zastavit. Čím déle se v odraze sledovala, tím silnější byly.
Pleť měla nezdravě bledou a kruhy pod očima vypadaly spíše jako dva tmavé monokly. V očích propletené rudé žilky od momentu co se probudila s brekem.Je mrtvý. Cedric je mrtvý. Už ho nikdy neuvidíš. Nikdy se ho nedotkneš. Nikdy s ním nepromluvíš. Nikdy nikoho jako jeho nenajdeš. A jestli ano? Skončí stejně.
Z úst jí vyšla směs bolestného a zoufalého vyjeknutí zatímco se hrabala v šuplíku pod umyvadlem. Našla v něm staré zrezavělé nůžky, které pevně uchopila do pravé ruky.
Hailey nevěděla jak ty hlasy utišit, ale jelikož vycházely z její hlavy, chopila se toho, co mělo k její lebce nejblíž.
Jedno šmiknutí a na krku ji zašimraly konečky vlasů.
Teď ještě pravá strana a bude.Dveře do koupelny zaskřípaly a prošla jimi rozespalá Ginny Weasleyová protírající si oči.
Zastavila se „Co tady-" sjela očima k jejím vlasům a pak nůžkám které svírala.
Duchaplně jí je vytrhla z rukou, vyběhla z koupelny a rychlým dusotem sbíhala schody „Mami! Mami pojď rychle do koupelny!"
Hailey teď bušilo srdce jako splašené.
Co na tohle řeknou? Co jí řekne její matka na to, že si takhle bezmyšlenkovitě ustřihla vlasy?Hlasy v její hlavě sice utichly, avšak když na sebe pohlédla v zrcadle, ucítila stejné zhnusení a odpor.
Kdyby tě takhle viděl Cedric ty ubožačko. Nestál by o tebe. Nikdo o tebe už nestojí.
A rázem byly zpět.
Hailey naplnilo tolik hněvu na svůj odraz, že se neudržela a s výkřikem pěstí trefila zrcadlo, jak nejsilněji mohla. Neroztříštilo se, jen jím projela velká prasklina.
Nejsi ani dost silná, abys rozbila pitomé sto let staré zrcadlo? Opravdu k politování.
Chytila zrcadlo pevně oběma rukama.
S hlasitým třísknutím jím mrštila o zem a teď už se opravdu roztříštilo na milion kousíčků najednou.Chviličku Hailey ještě proudil neuvěřitelný vztek, ale ten rychle nabral obrátky a proměnil se v zármutek.
Koupelnu naplnily hlasité vzlyky, jak jí z kloubů na rukou odkapávaly kapky krve.
ČTEŠ
Still standing - HP AU
FanficGeorge už vyskakoval na nohy a chystal svou hůlku, ale než zmizeli z kupé, všimli si, že Hailey jen sedí na sedačce jako hromádka neštěstí. „No tak..." řekl Fred „Nemůže to být tři na dva." „Jeden za všechny..." načal George s povzbudivým úsměvem...