Když už je tady to pondělí, tak apsoň něco pozitivního teď zařídím.
Komentář nebo vote určitě potěší!Siriuse však očividně více zajímaly kuřecí stehýnka v Harryho batohu ke kterému teď zvědavě čmuchal.
Prodírali se křovím, mezi kterým je vedl. Naštěstí tam už měl pěkně vyšlapanou pěšinku a tak si Hailey jen musela dávat pozor, aby na ni Ron nepustil nějakou větev, kterou přidržoval, aby mohl projít.
Když se odtamtud vymotali, Sirius v podobě psa začal stoupat do kopce po strmé kamenité cestě. Po čtyřech mu to šlo jednoduše, ale jeho člověčí společníci se nahoru drápali velice těžko. Všude byly jen skaliska a balvany kterých se špatně chytalo.
Zabralo jim to celou půl hodinu a čtyři odporně propocené hábity než se dostali nahoru.
V jedné ze skal byla prasklina, přes kterou se všichni tak tak procpali, načež je obklopil chlad a přítmí.
Vevnitř - k jejich překvapení - přešlapoval přivázaný hipogryf – Klofan.
Hailey už se s ním jednou setkala, když zachraňovali Siriuse před mozkomory ale jelikož neměla hodiny péče o kouzelné tvory, zapomněla, že se musí hipogryfovi prvně uklonit, pokud chce v jeho přítomnosti zůstat naživu.Ron ji těsně strhl stranou „Uklonit! Musíš se mu uklonit!" tlačil jí na záda.
Když teď měla hlavu těsně od země, všimla si všech zažloutlých novin, které se po zemi válely. To byl nejspíš jediný zdroj Siriusových informací mimo Harryho.
Když se Klofan zase pohodlně usadil a Hailey zvedla hlavu, už před nimi stál Sirius ve své lidské podobě.
Měl pořád dost dlouhé zacuchané vlasy a taky pořád stejně otrhaný a špinavý hábit jako ten, ve kterém utekl z Azkabanu.Harry si ze zad stáhl batoh a vytáhl z něj všechno jídlo, co svému kmotrovi donesl.
„Kuře!" nadšeně vykřikl.
Okamžitě roztrhl obal stehýnek a s chutí se do jednoho zakousl. I když byl člověk, způsob, kterým jedl, se spíše podobal psovi.
„Co tady vůbec děláš Siriusi?" zeptal se Harry.
„Plním své povinnosti jako kmotr," odpověděl mu mezitím, co žvýkal maso „o mě nemějte starost. Chovám se jako hodný zatoulaný pejsek."
Hailey si všimla škrábanců, které mu vedly přes ruku. Určitě se musel s někým porvat. Nebo si z něj Klofan uždiboval od hladu.
„Ale co když tě někdo chytí?" namítla Hermiona která se usadila kousek od hipogryfa a hladila ho po hlavě.
„Jediný kdo ví, že jsem zvěromág jste vy čtyři a Brumbál. Budu v pořádku. Spíš mi dělá starost to, co jsi mi naposled napsal Harry. Představa Bartyho Skrka jak v noci prohledává Snapeův kabinet když nechodí do práce a ani na turnaj aby dělal porotce? V novinách už ho prakticky pohřbívají, i když po smrti ještě očividně není."
„Všude ho zastupuje můj bratr," svěřil se Ron „ale pokud ví něco víc než ostatní tak nám to neřekne jestli Skrk nebude chtít. On ho totiž naprosto miluje." doplnil znechuceně.
„Percy sice Skrka uctívá, ale nemyslím si, že by mu Skrk důvěřoval natolik, aby se mu svěřoval s tím, že půjde prohledat kabinet Bradavického profesora uprostřed noci a už vůbec ne proč." Hailey chodila sem a tam a uvažovala nad způsobem, jak o Skrkovi zjistit něco víc.
„Stejně... Rone mohl by ses pokusit zjistit, jestli tvůj bratr neví něco víc, že ano?" poprosil ho Sirius, když házel už třetí kost od kuřecího stehýnka Klofanovi.
ČTEŠ
Still standing - HP AU
ФанфикGeorge už vyskakoval na nohy a chystal svou hůlku, ale než zmizeli z kupé, všimli si, že Hailey jen sedí na sedačce jako hromádka neštěstí. „No tak..." řekl Fred „Nemůže to být tři na dva." „Jeden za všechny..." načal George s povzbudivým úsměvem...