1901
Vampir Krallığı, Başkent Monara
"Onu büyük şömineye atmamıza rağmen ölmedi nedime Rala!"
Nedime telaşla 11.Prens Pall'ı susturmaya çalışırken Fransa Kraliyet'inden gelen kruvasanların olduğu gümüş örtülü geniş masanın altındaki Taehyung, kendine çektiği bacaklarını ileriye uzatmıştı. Saatlerdir burada olmalıydı.
"Eğer Kanlı Kral, Prens Smok'a yaptığınız şeyleri duyarsa hepiniz ateşe atılırsınız prensim."
Nedimenin barok dönemi modası fazlasıyla büyük ve tüm boynunu kaplayan dantelli yakasını düzeltmeye çalıştığı prensin kırmızı irisleri küçülmüştü. Annesinden aldığı düz ve sarı saçları yukarıya doğru taranmıştı ve bembeyaz teni parlıyordu. Sima'dan önce ölen kraliçeden olan varislerin hepsi fark edilemeyecek kadar aynıydı. Hepsinin düz, altın sarısı saçları, bembeyaz tenleri ve cılız bedenleri vardı. Kral soyundan olmalarına rağmen sıska bedenleri onları kralın karşısında hep zayıf kılmıştı. Taht sırasını bekleyen ve başkente yakın bir şehirde sancak görevi olan 1.Prens Arl'ın saraya girmesiyle salondaki fısıltılar artmıştı. Kanlı Kral'ın ki kadar hırslı kırmızı irisleri tüm salonda geziniyor eninde sonunda şölen başlamadan kralın oturacağı tahta düşüyordu. Ardından 2.Prens Unda, 3.Prens Kogn,1.Prenses Wi. 4.Prens Olk. 5.Prens Penqa. 2.Prenses Yunna, 6.Prens Yalb,7.Prens Daniel, 8.Prens Rob.
9.Prens Rahr.
10.Prens Opra, 11.Prens Pall, 12.Prens Sun, 3.Prenses Linda ve
13.Prens Smok
Kanlı Kral'ın ateşten, salon tavanına kadar değen tahtının sağ ve sol tarafındaki aynı boy ve enlemlerdeki tahtları için yaş sıralaması buydu. Varis tahtlarının hepsinin aynı olmasının nedeni yeni kral/kraliçe adaylarının hepsinin aynı düzeyde olmasıydı. Taht, yaşa ya da güce göre seçmiyordu; tahtın seçtiği en güçlü oluyordu.
Bu yüzden her varisin gözleri tahta değdiğinde hırsla parlar, kardeşlerinin boyunlarına dişlerini geçirmek için salyaları akardı. Kanlı Kral, tahta çıktığında kardeş katliamını yasakladığından hiçbiri bunu yapmaya cesaret edemiyordu.
"Kralımız zaten Smok doğduğundan bu yana onu öldürmek istemiyor mu Nedime? Onun neden taht sırasında olduğunu anlayamıyorum."
Sonunda yakası düzgün bir görünüme kavuştuğunda 11.Prens Pall kaşlarını çatmıştı. Sima, Taehyung'u doğurduğunda ateşlerin içinde kaldığından yaşama veda ettiğinden bu yana Kanlı Kral kendinde değildi. Yedi vampir krallığına hükmeden ve tarihin en çok kanını akıtan Kral inzivaya çekilmiş, yerine asil meclis yedi krallığa hükmetmeye başlamıştı. Şölenden sonra tahtın yeni varisi seçileceği herkesin kulaklarında gezinirken Taehyung, hepsinden kaçmak istercesine saklanıyordu.
Bu yaşına kadar duyduğu şeyler hep aynıydı; 'Annesinin karnından çeken ebenin ellerinin yanıklar içinde kalması ve Smok'un gözlerine bakan ilk kişi olduğundan kör olup ölene kadar kabuslar görmesi ve delirmesi'
'3 yaşına kadar ona bakan nedimelerin her birinin vebadan ateşler içinde ölmesiyle bu yaşına kadar ona büyücü nedimelerin bakması'
Bunların her birinin saray fısıltılarından öte gerçek olduğunu anlayabiliyordu Taehyung. Kavruk teni, kahve saçları ve açık kahve irisleriyle, yaşına göre iri vücuduyla hepsinden farklı olduğunu anlayabiliyordu. Örtünün birden kaldırılmasıyla durgun bakışları aynı ifadeyle örtüyü kaldıran kişiye kaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
krew
Fantasyinsanlar kendilerinden farklı,güçlü olan her şeyden korkarlar. fantastik/fanfiction by; arisaak