Bon appetit

133 11 6
                                    

Probudilo me sunce koje je grijalo moju kožu kroz prozor.Rastegnula sam ruke te ih prebacila na drugu stranu kreveta gdje je Gabrijel spavao .No kad sam spustila ruke krevet je bio prazan.Isti tren sam se okrenula te ugledala poruku.Uzela sam ju te pročitala "Morao sam obavit nešto...vidimo se popodne,Volim te" sa velikim uskličnikom.Nasmijala sam se te iskočila iz kreveta i uputila se pod tuš.Na brzninu sam se otuširala i obukla te se spustila u kuhinju.
Stefan je sjedio za šankom i tipkao po laptopu pa sam se zaletjela do njega.
"Što se radi?"
"Posao,posao..."
"A šta ti radiš pospanko...gdje ti je Gabrijel?"
"Otišao je poslovno nekud...još zorom kako se čini"
"Poslovno?"rekao je te me zbunjeno pogledao.
"Da...tako je bar poruka rekla" rekla sam te slegnula ramenima.
"Zašto te to čudi?"
"Ma sigurno nije ništa,ali čudi me kako ja ne znam za taj njegov posao,a već i kasni s nekim zaduženjima od prije"
"Možda je to u pitanju" rekla sam dok sam si točila kavu.
"Da to je moguće" rekao je te klimnuo glavom i zaklopio laptop.
"Šta kažeš na šoping?" rekao je i pogledao me .
"Danas?"
Da danas...trebaju mi nova odjela,a i svakako modni savjetnik"rekao je te smo se oboje nasmijali.
"Ja nemam ništa protiv jer ni mom ormaru nebi škodilo malo osvježenja " rekla sam te smo se nasmijali.
"Onda dogovoreno...krećemo za pola sata" rekao je te sam ja klimnula i on je napusti prostoriju.

Tih pola sata je proletjelo te smo se ubrzo uputili prema dućanu.Prvo smo se uputili na muški odjel gdje sam Stefanu pomogla da izabere dva krasna odjela...jedno tamno sivo te drugo kraljevsko plave boje ko saliveno za njega.
"Uff,uff netko će biti zgodan!" rekla sam smijući se dok smo izlazili iz dućana.
"Naravno kad si ti birala,a sad da tebe sredimo"
"Jedva čekam" rekla sam te smo ušli u dučan nasoprut.
”Što kažeš na ovu?rekla sam dok sam pokazala na tamno zelenu haljinu no on je odmahnuo glavom.
"Probaj ovu" rekao je te mi gurnuo crvenu haljinu u ruke i ja sam se uputila prema kabinama.Ušla sam u odjel sa kabinama te su tri bile predamnom .Do njih su bila ogledala.Neka cura stajala pred jednim od njih i promatrala se u ljubičastoj haljini dok su se tamno smeđe kovrče spuštale do pola njezinih leđa.Wow pomislila sam te krenula u kabinu i tada je ona najednom ispustila jecaj te me opalio snažan miris krvi koj me umalo oborio sa nogu pa sam se pridržala za vrata kabine.Bila je to ona, porezala se na papir.Pokušala sam zanemarit svoje osjete no nije uspjevalo.Iako se moj um borio sa mojim tjelom ono se ipak pokrenulo.I krenulo prema njoj.Što sam bila bliže glad je bila sve veća.No dok sam joj se približavala zanemarila sam činjenicu da je ispred nje ugledalo te me ona vidjela i naglo se okrenula.Ja sam isti tren pognula glabu te se spotaknula a ona me uhvatila.
"Jesi li dobro?" upitala je dok me njen miris ubijao a poznat glas je popunio moje uši no nisam ga mogla uvrstit nikud.
"Jesam..." promrmljala sam te ju čvrsto uhvatila za ruku i uspravila se.Polako sam dizala pogled dok sam osluškivala njeno srce kako kuca a krv munjevito kola.I tada smo se našle lice u lice i pred samim pokušajem da joj slomim vrat pred sobom ugledala dva smeđa poznata oka te nekoliko mladeža u redu koje nikad nebih zaboravila.
"Nina?!" rekla sam te su nam se objema oči širom otvorile a ja sam uzela brze korake unatrag.
"Mia!'rekla je te joj se veliki smješak razvukao od uha do uha i čvrsto me zagrlila.Toliko čvrsto da mi je izbila zrak iz pluća.
" Isuse ne vjerujem...već sam odustala da ću te ikad ponovno vidjeti!"govorila je brzo a ja sam ju promatrala dok su mi se vračali svi naši trenutci...ona je bila netko tko je ulijepšavao moj jadan život no kad sam otišla ostavila sam ju iza sebe...što nisam nikako trebala.
Hej...zar češ šutjet?"
"Ne,ne ja...ja jednostavno ne vjerujem" rekla sam i nasmijala se"
"Pa vjeruj draga jer sam tu i nečeš mi ponovno pobjeći!"
"Oprosti zbog toga"
"Sad je samo bitno da smo ponovno zajedno...ali odakle ti?Bolje rečeno kud si nestala?Gdje živiš?!O bože imam toliko pitanja"
"Vjerujem ti i odgovorit ću ti na sva ali daj mi minutu da isprobam haljinu" rekla sam i ona je klimula glavom.
"Wow super ti stoji" rekla je i pljesnula rukama.
"Hvala i tebi ova"
"Hvala,hvala" rekla je i slatko se nasmijala.
"To je za neku posebnu prigodu ili?"
"Nee imala sam samo potrebu osvježit ormar" govorila sam dok smo izlazile iz svlačione a ona je klimala glavom.
"Wow sexy!" netko je najednom rekao te zazviždao i obje smo pogledalie.Bio je to Stefan.
"Molim!" Nina je obrambeno rekla i pogledala ga i on je čitav pocrvenio.
"Hvala ti "rekla sam kako bi ga spasila te da ona shvati da nije neki čudak.
" Čekaj vi ste skupa?Ti i on?!"Šapnula mi je te me začuđeno gledala.
"Ne on je moj prijatelj" rekla sam i nasmijala se te je on došao do nas.
"Nina ovo je moj prijatelj Stefan i Stefane ovo je moja prijateljica iz srednje...Nikolina." rekla sam te su se upoznali i nastala je tišina.
"Oke...neugodnjak...hmm?Što kažete na kavu?" rekla sam te su oboje klimnuli glavom.
"Dogovoreno onda idem samo platit prvo" rekla sam te krenula prema blagajni  ostavika ih same.
Neko vrjeme gledali su jedan u drugog no tada su se oboje trznuli.
"Čekaj i ja moram platit!" Nina je viknula i potrčala prema izlazu.
"Čeakam vani" Stefan je također viknuo i izašao.
Nakon što smo platile uputili smo se prema kafiću...nakon što smo naručili Stefan je otišao do toaleta i nas ostavio same.
"Jeli on Gay?!"Nina je  progovorila.
" Što?!Ne!"rekla sam šokirano.
"Ma da a samo ste prijatelji...pa što ga još nisi zaskočila?!"
"Nismo svi uspaljeni zečevi kao ti"rekla sam i nasmijala se.
" Ma daj,ozbiljno sad...pa savršen je!Ti uvjek nisi primječivala dobre dečke oko sebe"
"Jest Stefan je jako zgodan"
"Pa gdje je problem onda?!Ima curu?"
"Nee...ja imam dečka" rekla sam i okrenula očima.
"Wow!Pa okružena si muškima!"
"O da samo znaš..." rekla sam i pogledala u stranu.
"Ima ih još?!"
"O da " rekla sam i ona je ostala šokirana.No tada se Stefan pojavio  zašutjela je.
Nešto smo malo pričali no onda je kut moje lijeve strane ugledao poznatu figuru.
"Gabrijel?" promrmljala sam.
"Što?" oboje su me upitali.
"Ništa,ništa samo vi brbljajte brzo se ja vraćam" rekla sam te se ustala dok ga nisam ispuštala iz oka i krenula za njim.
Što radiš tu?promrmljala sam u sebi te krenula za njim.

Ajme hvala ti Puffy6 stvarno mi nije jasno kako sam to uspjela.Vjerovatno jer pisem sa strane pa su mi se poglavlja pomotala.
Uglavnođ i dalje  drustvo vote i comment i hvalaa^_^

Anđeo koji nikad nije letio.Where stories live. Discover now