10

86 6 5
                                    

"Charlotte, poď. Zoznámim ťa konečne s mojím bratrancom. Po všetkých tých tanečných kolách si aspoň trošku oddýchneme." Chytila svoju švagrinú za ruku a predierala sa pomedzi dav k pohľadnému mladíkovi. Práve sa rozprával so starším manželským párom.
"Prepáčte. Gróf Mathew, chcela by som sa s vami porozprávať." vyrušila ich Elizabeth. Všetci traja sa jej uklonili, mladý muž sa ospravedlnil odchádzajúcemu páru a venoval pohľad svojej sesternici.

"Čo bolo také dôležité, Eliz? Vytváral som spojenectvá."
"Chcem ťa s niekým zoznámiť. Mathew, dovoľ mi predstaviť ti moju švagrinú, komornú a najlepšiu priateľku, princeznú Charlotte. Charlotte, môj bratranec a verný detský spojenec, gróf Mathew."
Charlotte pri pohľade do očí mladého grófa stratila svet okolo. Ostal len on. Srdce sa jej zachvelo a až jeho pery na jej rúčke spolu s úklonom ju navrátili do reality.
"Je mi cťou poznať vás, princezná. Z listov mojej sesternici som sa o vás dozvedel mnoho, no tie neprekonajú realitu."

Elizabeth sa pousmiala a vytratila sa za manželom oznámiť mu tú radostnú novinu.
"Christian, drahý, tvoja utajená sestrička sa čoskoro bude vydávať. Láska na prvý pohľad."
"Nemožné. Kto to je?!" potichu zavrčal princ.
"Pokoj. Je to môj bratranec a ja mu verím. Keby si videl ich pohľad. Akurát som ich zoznámila. Až mi bolo zle z toľkej lásky." rozprávala s úsmevom princezná.
"Ale je len gróf. A ona následníčka trónu."
"Drahý, láska je dôležitejšia než titul. A nemyslím si, že by moja švagriná dala prednosť trónu pred láskou. Myslela som si, že ju poznáš lepšie."
"Kde sú teraz?"
"Tam, tancujú. Sú ako stvorení jeden pre druhého."
"Nedávno som získal sestru a už ju musím ako správny brat chrániť pred nápadníkmi. Ale máš pravdu. Túto lásku treba zachrániť."

Jedna dáma sa zdvihla a odišla do svojich komnát. Nemohla vystáť návrat kráľovnej a tej sopľane, ktorá tiež našla toho pravého. Hoci urobila na ňu dojem so svojím výstupom.

Kto bola tá dáma? Čo myslíte?

UtajenáWhere stories live. Discover now