14

60 6 10
                                    

"Nemáte špiónku ženu?" Charlotte to nedalo. Len muži. K čomu sú dobrí? Ona potrebuje niekoho, kto zmýšľa ako žena.
"Máme jednu kandidátku. Ostrihala sa dohola, len aby sme ju vzali."
"Chcem ju vidieť."

Pred princeznú sa postavilo útle dievča. Takmer dieťa. No s iskrou a odhodlaním v očiach.
"Ako sa voláš?"
"Meghan."
"Chceš sa stať špiónkou?"
"Je to môj sen. No som žena a tá patrí do kuchyne."
"Ak zvládneš túto úlohu, tvoj sen sa splní. Poď za mnou."
Vo svojich komnatách viedla Charlotte s Meghan dlhý rozhovor. Princezná mala špeha. Dievča bolo tiché, nenápadné, bystré a vnímavé.
Meghan dostala pokyny a pustila sa do práce.

Krátko po jej odchode sa princezná rozhodla uložiť sa do postele. Bolo už neskoro a večeru si dala priniesť do izby. Odmietla otravovať slúžku, nuž sa sama pasovala so šatami. Zrazu na pleciach zacítila dotyk a bozk.
"Pomôžem ti?" opýtal sa gróf hrubým hlasom a už rozvezoval šnúrky a pomáhal svojej snúbenici zo šiat.
Tá sa dobrovoľne poddávala jeho dotykom a napokon, stojac len v spodnej bielizni, sa otočila a pozrela do jeho očí.
Bozk. Jemný. Intenzita. Zvýšená. Pád tiel na posteľ. Vášeň. Splynutie.

Ráno sa Charlotte vzbudila nahá ležiac na hrudi svojho snúbenca. Prebudila ho bozkom a posúrila z jej komnát. Ak na toto príde jej matka alebo nedajbože stará mama, nedopadlo by to dobre.
Už len týždeň a bude jeho. Hoci... už teraz mu patrí. Po tejto noci úplne.

Po skúške šiat vzala Elizabeth svoju švagrinú do záhrady.
"Čo sa stalo, Lota? Od rána žiariš. A to som si myslela, že viac už nemôžeš."
"A necháš si to pre seba, Beth? Nepovieš to nikomu? Ani Christianovi?"
"Sľubujem."
"Mathew bol v noci v mojej komnate." pošepkala Charlotte vzrušene.
Elizabeth si rukou zakryla ústa.
"To naozaj?"
Charlotte celá červená prikývla a usmiala sa pri spomienke na noc plnú lásky a vášne. Neľutovala to.
"Už nech je po svadbe. Neviem sa dočkať krsniatka."
Princezná sa rozosmiala. Úprimne, zhlboka.
"Prepáčte, dámy. Chcel by som hovoriť s jej veličenstvom, princeznou Charlotte." ozval sa Mathew úradným hlasom bez štipky emócie.
"Poď sem, bratranec," kývla prstom Elizabeth. Naklonila sa k nemu a výstražne mu zašepkala: "Ak Charlotte zlomíš srdce, neželaj si moju pomstu. Včera v noci ti dala to, čo nikomu inému. Svoje panenstvo. Nech ti natáral ktokoľvek čokoľvek, bola mojou komornou dlhú dobu a u mňa stráže od nej odtŕhali nadržaného starého sluhu, ktorý ju takmer znásilnil. Takže pozor. Miluje ťa."
Po tých slovách sa usmiala na svoju švagrinú a stratila sa v záhrade.

Čo chce Mathew od Charlotte? Na čo príde Meghan podľa vás?

UtajenáWhere stories live. Discover now