11

71 6 1
                                    

Nastal pokoj. Kráľ Thomas spolu so svojou pravou manželkou Christine očakávajú potomka. Princ Christian s Elizabeth sa už tešia z ich malého Charlesa. Aj Christianova matka, dvorná dáma Katherine sa teší z vnúčika a priatelí sa s Christine.
Charlotte a Mathew sa zasnúbili. A matka kráľa, teraz už dvorná dáma kráľovnej, Melanie svoje myšlienky a plány ukrýva za masku úsmevu.

"Charlotte, mohli by ste postrážiť na minútku Charlesa? Musím si odskočiť." povedala dvorná dáma Melanie princeznej a hneď sa vyparila. Charlotte si vzdychla a vzala svojho synovca za ruku.
"Charles, poď. Pôjdeme sa prejsť." Kráčali v záhrade smerom k fontáne. Zrazu sa odniekadiaľ vynoril jazdec. Charlotte sa zľakla, skríkla, schmatla princa a skočili do kríkov. Keď tu zrazu pribehla udychčaná Melanie a zopla ruky: "Princezná Charlotte, čo sa stalo? Bola som na ceste k vám, keď som začula kopytá a váš krik. A Charles? Kde je Charles?"
"Nebojte sa. Som v poriadku. Zaujímalo by ma, čo robil kráľovský jazdec v záhrade. Charlesa som strhla k sebe do kríkov. Tu je." vytiahla princa, ktorý sedel a pozeral na Charlotte veľkými vydesenými očami.
"Musím ísť za kráľom. Charles, poď, pôjdeme k maminke. Melanie." poklonila sa princezná dvornej dáme a už upaľovala za kráľom.

Ten bol celý bez seba. "Christian!" "Áno, otec?" "Tvoju sestru a syna dnes napadol kráľovský jazdec v záhrade, keď sa išli prejsť k fontáne. Moja matka si na chvíľu odbehla a nechala ich bez dozoru." Princove oči takmer vypadli. "Jazdec? Veď majú zákaz ísť s koňmi do záhrady. Nebojte sa, otec, vyriešim to. Sestrička, zbehni za Elizabeth a prosím, ostaň s ňou, kým nepríde gróf Mathew."
Charlotte zažiarili oči a utekala k Elizabeth. Teda, musela ísť krokom so správaním hodným princeznej. No v jej vnútri všetko skákalo od radosti. Už čoskoro bude len jeho a on len jej.

Niektorí nosia masky a tí, čo vyzerali ako kamaráti nakoniec nimi nebudú. Koho "obviníte" z faloše?

UtajenáWhere stories live. Discover now