21

44 7 4
                                    

"Ak to bude chlapec, pomenujeme ho po prvom kráľovi Vlkov. Ak dievčatko, bude sa volať po mojej babke. Alebo máš lepší nápad?"
"Nie, ty moja vlčica."
"Kedy to oznámime ostatným?"
"Počkajme ešte aspoň mesiac. Aby sa niekto o niečo nepokúsil."
"Máš pravdu. Verím, že sa ľudia v paláci uvedomia. Siahnuť na život dieťaťa, ktoré je Boží dar, ten si nezaslúži žiť."
Mathew dal svojej milej bozk a jeden venoval i svojmu nenarodenému dieťaťu. Svoju manželku odprevadil do salóna, kde sa mala stretnúť s otcom.
Pre Charlotte to bol stále nezvyk, ale nesťažovala sa. Konečne mala oboch rodičov, ktorí sa milovali a bolo to na nich vidieť.

"Volali ste ma, ocko?"
"Áno, Charlotte. Rozhodol som sa inšpirovať kráľom susedného kráľovstva. Bol by som veľmi rád, keby nastúpiš na moje miesto. Nechcem úplne do staroby sedieť a vládnuť."
"Ocko, ja nechcem byť kráľovná. Teraz sa niekto usiluje vyhnať a zničiť ma. Čo bude potom?"
"Dcérka, iná možnosť nie je. Musíš. Christian je von z hry. Kráľovstvá sa nebudú spájať. Si predsa dcéra Orla."
Charlotte sa vystrela a pevným hlasom povedala: "Nie, otec. Som dcéra Vlka."
Kráľ len otvoril oči v nemom úžase a zasmial sa.
"Charlotte, rod Vlka vyhynul."
"Stará mama mi hovorievala, že o Vlkoch je legenda. Vraj sa podarilo jednej dcére utiecť. Tej najstaršej. Nikdy nezabudla na svoj rod a roky sa ukrývali. Každá Vlčica pred smrťou prezradila svojim dcéram, z akého rodu pochádzajú. Vraj sa Vlčie gény dedia po praslici. Neviem, čo to znamená, ale stará mama vždy hovorila, že som dcéra Vlka."
"Keď sa niečo dedí po praslici, znamená to, že to ide z matky na dcéru. Keď po meči, je to z otca na syna. Túto legendu som už počul. A je tiež pravda, že Vlky mali vždy ako prvé dieťa dcéru. Ako jediný rod v celom známom svete."
"Matka má rovnaké oči ako ja i stará mama. Búrkové."
"Dcérka, netrep hlúposti. Si Orol a dosť. Rod Vlka vyhynul a ty nastúpiš na trón."
"Keď mi neveríš, opýtaj sa starej mamy. Dobre. Budem kráľovná. Pod podmienkou, že jedine moja matka bude moja dvorná dáma."
"Opýtaj sa jej. Akurát prichádza."
Ako povedal, tak sa stalo. Kráľovná v očakávaní svojho druhého potomka naozaj prichádzala. A to v sprievode Katherine, ktorá ju podopriela.
'Sakra' zaúpela v duchu princezná. 'Toto som nedomyslela. Melanie ma pripraví o život. Lebo som Vlk.'

Je Charlotte Vlk alebo nie je? Jej otec je Orol. A jej matka pochádza z ktorého rodu?

UtajenáWhere stories live. Discover now