Charlotte porodila dvojičky. Staršiu Annie a mladšieho Jamesa. Boli si podobní ako vajce vajcu. Najmä búrkovými očami.
Obaja boli pokrstení v kostole. Kráľovná ich sama kojila a keď konečne zaspali, vytratila sa s Mathewom do stajne. Tam ich už čakali bratia koniari, Patrick a Lukas.
Osedlali kone a kráľovský pár vyrazil. Mal šťastie, že dvojičky boli praví Vlci a spali po kŕmení dlho.Strávili v sedle niekoľko hodín, kým si dali oddych.
"Charlotte, ja... chcem ti niečo povedať."
"Čo sa deje, drahý?" opýtala sa kráľovná s obavami.
"Keď si sa dlho nebudila, poprosil som Boha, aby si ty i deti boli v poriadku. A nech si jedno dieťa potom vezme za svojho služobníka."
Charlotte sa usmiala.
"Ak si si myslel, že sa budem hnevať, nevyšlo ti to. Ja som rada. Pretože budeme mať niekoho zasväteného Bohu a bude môcť prosiť za nás. Ďakujem."
Mathew si vydýchol a objal si ženu.
Dlho sa rozprávali a keď začal sadať súmrak, vrátili sa domov. Všetky veci nabrali správny smer.
Malí James a Annie rástli ako z vody. Boli len deti a už dostávali ponuky na sobáš. Veď kto by nechcel mať vo svojom rode Vlka, najsilnejší a pradávny rod.Charlie predstavil rodičom svoju kamarátku Sarah, no Elizabeth s Christianom ju brali s rezervou. Predsa len, ich syn bol ešte malý. Hoci Sarah, na dievča z dediny, bola neskutočne inteligentná a milá. Pripomínala im Charlotte.
Christine a Thomas spolu s malou Susan prijali ponuku od Mathewa odišli na jeho panstvo.Melanie ako dvorná dáma Christine musela tiež odísť, no svoje vnúčatá a pravnúčatá rada navštevovala. Zmenila sa na milujúceho a mierumilovného Orla, ktorého ľud miloval.
Ktoré dieťa si Boh vyberie? Annie alebo Jamesa?
YOU ARE READING
Utajená
Short StoryKomorná a princ. Niektoré veci po vyplávaní vyznejú kruto, no spôsobia radosť. A láska vždy zvíťazí. Otočila sa chrbtom k dverám a nechala Jane pracovať. "Čo sa deje, Jane? Dnes si nezvyčajne tichá. No tak..." otočila sa Charlotte na komornú. Odrazu...