23

46 5 2
                                    

Venované LiaFaellynn

Ako kráľ Thomas povedal, tak sa stalo. Ubehli tri mesiace a prišla korunovácia.
Christine odpočívala vo svojej komnate. Pôrod sa blížil a ona bola stále slabšia. Priala si, aby tu bola jej matka, ktorá musela odísť kvôli povinnostiam. V duchu vyslala k Bohu tichú prosbu.

Charlotte bola nervózna a chodila po izbe, kým Mathew sedel v kresle a čítal.
"Drahá, upokoj sa. Nič sa nedeje."
"Tebe sa to povie. Čaká nás korunovácia, stará matka sa ešte nevrátila, mama je slabá a Katherine s Melanie niečo vymýšľajú. A odmietam si dať korzetové šaty kvôli drobcovi, o ktorom ostatní ešte nevedia."
"Dnes im to oznámime, dobre?" snaží sa uchlácholiť Mathew svoju manželku.
Postavil sa a odložil knihu. Objal svoju milú a posadil si ju na kolená.
"Všetko dobre dopadne. Boh nedovolí, aby ublížili jeho verným deťom."
"Ako to robíš?"
"Čo teraz?"
"Že ma vieš upokojiť."
Mathew sa usmial a dal svojej manželke bozk na čelo.

Ozvalo sa klopanie a dnu vošla Annie. Usmiala sa na pár a povedala: "Vraj si ma zháňala, dieťa moje."
"Stará matka!" zvýskla princezná a ponáhľala sa objať Annie.
Stretávali sa, ale nikdy nie tam, kde Annie bývala. Preto Charlotte stále vŕtalo hlavou, kto je jej starý otec.

"A ty musíš byť Mathew. Ten mladý muž, čo našej Charlotte poplietol hlavu a ukradol srdce. Som Annie, matka kráľovnej Christine, stará matka Charlotte a slúžka na hrade kráľa Josepha," usmiala sa Annie na grófa.
"Veľmi ma teší, Annie, som gróf Mathew. Manžel vašej vnučky. Charlotte stihla mne ukradnúť srdce, stačil mi jeden pohľad na ňu. Pamätáš, Charlotte, na ples na privítanie tvojho otca? Keď si ako pravý Vlk prehovorila k ostatným. Pozrel som na teba a zrazu si bola len ty," vyznával lásku manželke a spomínal zároveň gróf.

"Tak ste už na to prišli."
"Na čo, Annie?"
"Myslíš na rod Vlka z tvojich rozprávok, stará matka? Otec mi neverí, že pochádzam odtiaľ. Ani že moja mama je tvoje prvé a jediné dieťa a že ty si bola tiež prvé a jediné dieťa."
"Tie rozprávky sú pravdivé, deti moje. Ale ešte je skoro na odhalenie pravdy. Radšej mi povedz, kedy chceš oznámiť krajine, že očakávaš drobca."
Charlotte sa zasmiala. Ako inak, stará matka to vedela hneď. Dovolila jej dotykom preskúmať pravnúča.

"Charlotte, čakáš dvojičky."

Ostáva nám do konca 5 kapitol + prológ.
Kto je podľa vás starý otec Charlotte a otec Christine?
Napoviem. Christine a Katherine sú sestry. No detailné vysvetlenie ešte len príde.

UtajenáWhere stories live. Discover now