25

53 7 13
                                    

"Sestrička, našťastie si späť. To je hlavné." objala Katherine svoju sestru.

Joseph sa pustil do reči so svojou neterou. Neprestávala ho udivovať. To dievča ho prekvapilo svojou inteligenciou, pokorou a charizmou. No najväčšmi ho fascinovali oči. Po jej matke a jeho sestre.

Napokon sa rozlúčili a odišli. Aj hostina sa končila a Charlotte si išla ľahnúť. Katherine sa ponúkla odprevadiť svoju neter.
Keď vošli do komnaty, Charlotte poprosila svoju tetu, aby išla zavolať jej komornú Jane.
"O chvíľu bude tu."
Bola to vskutku krátka doba a do komnaty niekto vchádzal.
"Jane, prosím, pomôž mi so šatami."
Otočila sa chrbtom k dverám a nechala Jane pracovať.
"Čo sa deje, Jane? Dnes si nezvyčajne tichá. No tak..." otočila sa Charlotte na komornú. Odrazu zacítila prudkú bolesť v bruchu. Zalapala po dychu. Pozrela hore a uvidela Katherine držiacu dýku v jej bruchu.
"Nedovolím Vlkom pripraviť Líšky o trón. Raz sme vás porazili, urobíme to znovu." zasyčala Katherine.
Charlotte začala kričať o pomoc, no Katherine ju umlčala previazaním látky cez ústa. Začala jej dýkou bodať do brucha s cieľom zabiť dieťa. Charlotte sa bránila.
O chvíľu sa rozrazili dvere a dnu vbehli vojaci spolu s Mathewom.
Chytili besniacu Katherine a k Charlotte zavolali lekára.

Katherine zatvorili do žalára, kde čakala na rozsudok. Kráľ Mathew poprosil všetkých ľudí, aby sa modlili za ich kráľovnú.
Dokonca i Melanie sa pridala k modlitbe a vyspovedala sa.

Začal sa boj o život.

Zohnali ďalších lekárov a tí šili, operovali a zastavovali krvácanie. Charlotte upadla do kómy a Mathew presedel pri jej lôžku dňom i nocou. Odmietal jesť a spať.
Christine zatiaľ porodila dievčatko, ktoré pomenovali Susan.

Annie napísala Johnovi list, kde ho oboznámila so situáciou a ten prišiel. Navrhol grófovi, aby svoju manželku previezli do jeho rodného domu, kde sa uzdravila i predtým. Ten poslúchol radu, pretože s touto myšlienkou sa sám pohrával.

Z paláca vyrazil sprievod. Charlotte ležiaca na voze, ktorému muži vytvorili striešku. Na koňoch šli vojaci a Mathew. V ďalších kočoch sa viezli aj Elizabeth s Christianom či Annie s Johnom.
Charlotte po príchode preniesli do postele, kde sa pri nej striedala jej komorná Jane s grófom.

Všetci strácali nádej. Lebo hoci sa uzdravovala ona i deti, nevzbudila sa.

Katherine je Líška. Kto to tušil/vedel? Kto očakával, že hlavný nepriateľ bude Katherine/Melanie? Prežije Charlotte a zobudí sa?

UtajenáWhere stories live. Discover now