"Sena kuşum ne yapıyorsun?"
"Babamdan, babanın ve Alparslan'ın abimi nasıl sıkıştırdığını dinliyorum. Allah'ım çok eğlenceli." Büyük bir kahkaha attım.
"Sen dünyanın en hain kardeşisin. Ve maalesef benim o hain kardeşe işim düştü."
"Söyle bakalım görümgecim."
"Ya benim şirkete baskın verip Kuzey'e bir süpriz yapasım var. Ama ona haber vermemelerini sağlamam lazım tabi hani süpriz yapacağım ya. Sonra durdum dedim ki sevgili görümgem bana yardım eder."
"O iş kolay tatlım. Yalıya gelip beni alabilir misin? Birlikte geçeriz şirkete benimde imza işleri için uğramam lazımmış abim kaç gündür beynimi yedi."
"Avv seviyorum seni Sena. 15-20 dakikaya ordayım."
Telefonu kapattığım gibi siyah gucci çantamı alıp odamdan fırladım.
"Nereye annecim?" Ana kraliçeye yakalandım.
"İşe gidiyorum ana kraliçem. Zaten babamı bekleyeceğim diye geç kaldım. Oda birşey anlatmadı boşu boşuna beklemiş oldum gerçi."
"Pek boşuna değil aslında." Evden kaçmaya çalışırken bir anda durup hızla anneme döndüm.
"Ne demek boşuna değil?"
"Baban Kuzey'i anlat anlat bitiremedi iki saattir. Çok beğenmiş çok. Hele sana olan aşkını öyle bir anlatmış ki.. 'Bu adam bizim damadımız olacak Gül' dedi. Yalnız biraz kıskanmış orası ayrı mesele." Heyecandan ne yapacağımı şaşırıp sıkı sıkı sarıldım anneme.
"Kız Gül işim olmasa şurda bi Angara havası açıp iki misket oynardık da borcum olsun." Yanağını öpüp kaçarken ardımdan uçan terlikten son anda kurtuldum. Neymiş anneye kız Gül denir miymiş?! Denir efenim. Kafası güzel olan bir Defne her şeyi der.
Pek sayın sevgili arabam Scirocco'ma atlayıp Yeniköy'ün yolunu tuttum. Bekle beni Kuzey yıldızım. Belki beni ne kadar sevdiğini bana da anlatmak istersin?
...
Bekle Kuzey bekle. Belki iş çıkış saatine varabiliriz şirkete!
"Defne Allah aşkına daraldım ya."
"Ben ne yapayım Sena trafik var işte. Valla bana kalsa bende hemen Kuzey'e ulaşmak isterdim ama kader."
"Bak bakıyım internetten en trafiksiz yol neresiyse ordan gidelim."
"Bakmadığıma inanıyor musun gerçekten? Sen beni yalının kapısında ağaç dikip kök salmama sebebiyet verdiğin zaman baktım. En açık yol bu."
Uzun bir sessizliğin sonunda dayanamadım.
"Eee Alp'le ne durumdasınız?" Kolarını göğsünde bağlayıp homurdandı Sena.
"Hiç bir durumda değiliz. Abin mesaj atmıyor, aramıyor sormuyor. Pis."
"He o arasa ben tamamım diyorsun yani." Allah ne verdiyse koluma koluma geçirdi. "Kız dur kaza yapacağız."
"Duran arabayla nasıl kaza yapacağız acaba?"
"Sen arabanın durmasıyla ilgili konuşmaya devam et bak ters etki yaptı yol açılıyor. Yalnız şaka bir yana ne oldu en son ki benim sarı sana yazmıyor?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuzey Esintisi
Romansaİki kalp vardı birbiri için atan. Ayrı yerlerde birbirlerini arayan iki insan. Defne ve Kuzey birbirlerini bulunca ne oldu peki? Neden her zaman mutlu son verir hikayeler, filmler? Aşık gençler evlenir ve mutlu son? Peki ya sonra ne olur? Bu çiftler...