017 + truth°

496 68 5
                                    

. . . . . . . . . . . . . .
   Hyojin POV
. . . . . . . . . . . . . .

Abang abang aku ni takde taste dengan perempuan lain ke macam mana ? Suka sangat anggap aku ni gf dorang .

Kalau begini ceritanya , sampai ke tua aku takde boyf ataupun kahwin hm . So aku menukar ke channel 393 , cantik ada kpop countdown .

"I LIKE THAT ! I LIKE THAT !"

Sekarang persembahan dari kumpulan Glam , ramai giler peminat dorang . Aku mula perhati muka mereka perghhh kemain fokus lagi .

Aku menjegilkan mata lalu naik ke bilik untuk melelapkan diri , naik ngantuk tengok dorang .

•••

Keesokan harinya , seperti kami biasa pergi ke sekolah sebelum pukul 7.00 pagi . Setelah sampai di kelas , kelihatan Nayeon sudah sampai awal .

"Cett.."

Dia menjeling aku . Ingat lawa sangat muka kau puihhh tahiiiiii . Setelah duduk di tempat aku , pelajar lain mula menyusur memasuki kelas .

"Wehh Hyojin . Abang kau kemain lagi eh ? Post gambar kau siap caption macam kau gf dia HAHAHAHA"

Chenle akhiri dengan gelakan padu , tepat , kuat hm . Dia menunjukkan post ig Jaemin kepada aku , fvck caption dia menggelikan bulu ketiak bhai .

jaemintwin
Cafe XX

❤ Liked by renjuntwin , jaehyun

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

❤ Liked by renjuntwin , jaehyun.jung and 67,826 others

jaemintwin you may hold my hand for a while but you hold my heart forever 💚

View comments

renjuntwin then she will broke your heart

leejeno.com after that , she will be mine
         jaemintwin kau berambus sekarang
         renjun twin mampus sila

"Kau.komen.cakap.aku.suruh.delete"

"Alaaa taknaklah korang comellah ngehngehngeh"

Budak sekor ni , aku lempang juga ni kang . Masalahnya nanti akan menimbulkan salah faham kang bertambah besar masalah aku .

Cukuplah aku serabut dengan Nayeon dan perangai oppa kuasa tiga aku tu alahai . Aku mula merenung tajam wajah comel Chenle , cuak dia jadinya .

"Kk fine , aku komen . Janganlah pandang macam tu hm"

Aku menjegilkan mata lalu mengeluarkan buku subjek kimia dan ulangkaji sikit kalau da rasa ngantuk , baru berhenti ngehhhh .

Tetibe aku rasa nak check ig pula lepas si Chenle tunjuk post Jaemin . Jadinya buku ditutup dan aplikasi ig dibuka , aku nampak post Jaehyun .

[C] My Twins Brother : njm & hrj ft. jjhWhere stories live. Discover now