14- Ne Želi Me

3.1K 117 3
                                    

Otac ga je promatrao bez riječi. Analizirao je svaki njegov pokret, trzaj, gestu... Naposljetku odgovori.

"Ako te Gina izabrala ja nemam ništa protiv. Moj jedini uvjet je da ju ne žalostiš."

"Naravno gospodine. Hvala vam."-kaže te se opet rukuje s njima. Kao da se cjenkaju oko robe. Iz osjećaja iznenađenja prokuha iz mene bijes. Kako se usuđuje dolaziti mi kući!?

Iako je majka inzistirala da spremi obilnu večeru složili smo se da je piće dobrodošlice i brzi zalogaj dovoljan. Oprostio se od moje obitelji te sam ga ispratila do auta u dvorištu. Kada smo stigli zalupim rukom od haubu dok sam ga bijesno gledala.

"Što ti misliš-!"

"Ššš." - ušutka me tako da me čvrsto zagrli. Lice mi je zabio u svoje rame.

"Gledaju nas iznutra. I što. Opet mi planiraš razbiti auto."

"Kretenu. Mrtav si. Kako se usuđuješ."

"Nisam imao izbora. Tvoj me brat pronašao. I još nešto prije nego što odem."

"Au!"
Na prst mi natakne onaj isti zaručnički prsten.

"Ovog puta sam ga toliko suzio da ga ne možeš više skinuti." - šapne mi na uho te me nježno poljubi iza uha.

"Laku noć draga."

"Hm!" -odmaknem se od njega te navučem usiljen osmijeh. Kada sam krenula prema vratima ugledam svoje kako vire kroz zavjesu. Zaokrenem očima.

Sljedećih nekoliko dana me nije gnjavio. Kao ni mediji. Provodila sam dane tipkajući po tipkovnici laptopa. Odnekud me pukla inspiracija te sam čak dovršila i one knjige koje su kupile prašinu godinama. Kada sam uzrujana pišem ili skiciram što god mi padne na pamet. To je jedini način na koji se mogu udaljiti od svega i opustiti u svojoj glavi. Povremeno bi me obišli brat ili majka. Osjetim da je netko prisutan. Okrenem gkavu i ugledam Gabrijela na pragu od vrata. Stajao je tamo prekrižrnih ruku zamišljenog pogleda. Nešto ga je mučilo.

"Gabrijel? Sjedni."

"U redu sam. - kaže neodlučno, a potom ipak sjedne na noćni otmarić pokraj kreveta gdje sam sjedila i pisala.

" Opet ste se posvađali? "

" Odakle ti to?

"Vidio sam tvoj izraz lica kod auta. Prije no što te zagrlio. Bila si bijesna."

"Da."

"Oprosti. Ja sam ga natjerao."

"Nisam ljuta na tebe."

Na moj odgovor me zbunjeno pogledao. Potom je ustao te krenuo izaći kada je naglo zastao.

"Ne budi toliko oštra s njim. Ne čini se lošim momkom."

Da bar znaš... Pomislim u sebi. Nebi mi se ni vratio da ga nisi natjerao. Ja sam ipak samo jedan mali pijun u njegovoj pakosnoj igri. Ne značim mu apsolutno ništa. A opet sam uspjela nekako pasti na njega. Ti Gina glupačo!!!

Adam P. O. V. 's

Mobitel me izluđivao. Nisam se mogao skoncentrirati ni na što. Na sastancima bih buljio u prazno, a u uredu bi samo smišljao što da joj napišem. Izgledala je izvan sebe. Od početka nije željela zaruke. Lažne zaruke. A ipak sam ju natjerao. Uvukao sam ju u svoju malu glupu igru. Glupo sam se ponadao. Nisam joj se nikad ni sviđao. Na sve ovo je pristala zbog glupog auta. Nikad me nije voljela. Već onog kretena.

"Adame ovako više ne može! Ako imaš problem sa zaručnicom molim te da to riješiš što prije."
Hodao je ispred mene otac dok sam ja sjedio pokunjen u svojoj stolici.

"Ne priliči ti ovo. Nadao sam se da ćeš se skrasiti, ali ne sa djevojkom nižeg... -"

"Nižeg sloja? Kako se usuđuješ ti govoriti o tome. Ti koji si oženio lovkinju na blago niti godinu dana nakon smrti majke."

"Momče pripazi na jezik!"

"Neću se oženiti za onu koju mi vi odaberete! Niti ću-"

"Ni ne tražim te sinko, ali ova veza te... Iscrpljuje."

"Što ti znaš o tome." - odbrusim mu te se naslonim dublje u stolicu prebacujući mobitel s jednog prsta na drugi među rukama.

"Ovo govorim za tvoje dobro. Ta djevojka nije dobar-"

"Izlazi van!"

"Sine..."

"Ti odavno nemaš utjecaj ni u ovoj firmi ni u mom životu. Izlazi van."

Zapravo onaj koji me iscrpljuje jesam upravo ja sam. Previše sam agresivan u svemu ovom. Pogotovo kada sam vidio da poznaje onog Lea. Ne mogu biti miran ni sekunde, a da ne pomislim da bi ju mogao oduzeti od mene.

Onako naslonjen na stolicu zabacim glavu i pokrijem dlanovima umorne oči. Tako ju žarko želim pokraj sebe, ali ona mene ne želi.

Ljudi napokon izbacujem novi nastavak ove priče.

Novi nastavak jako brzo!!

Pozz😉💕💎

Zaboravi broj mog telefona🔚Место, где живут истории. Откройте их для себя