16- Slika

2.8K 101 2
                                    

Adam: Gina javi se.

"Hm." - pogledam te bacim mobitel.

"Dobro hoćeš mi objasniti što se događa!?"

"Zašto ovaj vražji prsten ne silazi...!!!" - pokušam ga skinuti, ali kao da mi se karma ruga. Nije se pomaknuo ni milimetar.

"Nije valjda on...!?"

"Je!"

"A j***** stara kud baš on."

"Zašto ne?"

"A ono... Najveći ženskaroš u zemlji. Nije baš dobar materijal za brak."

Nije me dotaknula svojim komentarom. To što je ženskar uopće ne utječe na moje osjećaje prema njemu. I nakon ovog mi srce zatreperi na pomisao njegova imena. Zaglibila sam u živom pijesku zbunjujućih osjećaja gdje ne mogu razlučiti ššto je od svega toga pravo i istinito. Sve to me guta kao i taj pohlepni pijesak.

"Najgore od svega je to što ga je Gabrijel natjerao da dođe kld mojih roditelja."

"Molim!? Zašto je to napravio!? Koji kreten."

"Brine se za mene."

Zvrrrr. Zvvrrrr.

"Daj mi to." - kaže te se javi na moj mobitel.

"Halo. Pusti ju na miru neko vrijeme. Daj joj vremena da se pomiri s činjenicom da si kreten. Doviđenja."

"Lily!"

"Što? Zar nije tako?"

Odvezle sno se do njenog stana u centru grada. Pričale smo do dugo u noć o svemu što sno propustile dok je nije bilo.

"Stara moja on ti je kao leptirić. Kada se nauživa ode na drugu."

"Ali nije bio takav prema meni.. Ne znam. Previše je zbunjujuć. Čas rdi jedno, a drugi nešto potpuno suprotno."

"Kako je Leo reagirao kada te vidio?"

"Kako ti znaš za Lea?" -iskra sumnje se pobudi u meni. Kako li zna za to da smo se opet vidjeli?

"Ja... Ovaj... Rekla si mi u klubu kada smo tek došle, ali ondasi ugkedala Adama..."

"Zar jesam..."

Nešto mi ovdje nije štimalo. Osjetim jak poriv da odem što dalje odavde.

"Idem ja polako."

"Gdje!?"

"Pa kući."

"A ne. Ostaješ ovdje. Zar ne vidiš kako pljušti vani?"

"Ali-"

"Odvest ću te ujutro. Čim se probudimo."

"Ah... Dobro."

Kasandra P. O. V. 's

Nova poruka:
Lily: Spremno je sve.

Spustim mobitel zadovoljnog izraza lica. Cijelo tijelo mi je kipjelo od uzbuđenja. Napokon je gotovo. Ostavit će ju!

"Gdje je moj čaj!?"

Adam P. O. V.' s

Kriomice sam prošao pokraj njene kuće, ali izgleda da se nije vdatila kući. Gdje li je!? Tko je ona što se javila na njen mobitel!? Cijelu noć sam se vozio gradom nadajući se da ću ju ugledati i odvesti sa sobom. Ona droca u klubu... Nisam ju ni primjetio na sebi. Sve se dogodilo u sekundi. Učinilo mi se kao da je bila Gina. Prepustio sam se trenutku. Kriv sam.

Zvrrrr. Zvrrr. 🎶📱

Podignem mobitel u nadi, ali se odmah ugasi kada vidim da nije ona. Nije ona, već onaj idiot Leo.

Nova poruka:
Leo:(slika)

Evo jedna kratka! Novi i nadam se veći nastavak ovih dana!!
Pozz😉💕

Zaboravi broj mog telefona🔚Where stories live. Discover now