12-Opaki Plan

3.4K 120 2
                                    

-dan prije-

Kasandra P. O. V. 's

Nisam ga vidjela nakon one dosadne zabave njegovih roditelja gdje se s njim pojavilo ono ružno tele. Ne mogu vjerovati da ga je uspjela osvojiti... Brzim korakom sam prolazila kroz restoran gdje me čeka jedan dobar as iz rukava.

 Brzim korakom sam prolazila kroz restoran gdje me čeka jedan dobar as iz rukava

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Dugo te već čekam." - kaže promatrajući me svojim odvratnim pogledom.

" - kaže promatrajući me svojim odvratnim pogledom

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Bio je to Leo R. Junior. Sin perverzno bogatog tajkuna. Znala bih ga sresti na raznim otvorenjima i privatnim zabavama. Pažnju mi je privukao na prošloj zabavi kada sam ga uhvatila s onom djevojčurom u vrtu nakon čega sam odmah poslala Adama na njih. Mislila sam da će ju ostaviti na licu mjesta, ali nažalost to se nije dogodilo.

"Budi sretan što sam se uopće pojavila."-kažem mu otresito te spustim torbicu na stol. Črkala sam nekoliko sekundi da se digne i pomogne mi sjesti, ali to se nije dogodilo.

"Kakav džentlmen."

"Prijeđi na stvar Kasandra."

"Hm. Mislim da ćemo oboje profitirati iz ovog sastanka. Ako pristaneš naravno."

"Imaš 10 minuta. Čeka me let za Rio."

"U redu. Ja želim Adama, a ti želiš onu."

"Ona ima ime."

"Nebitno. Zašto se ne bi potrudili da vratimo ono što je naše?"

"Slušam."

Polako mu sve objasnim korak po korak. Kako je razgovor tekao tako su mu oči sve više iskrile. Na kraju se slatko nasmijao te posegnuo za svojim mobitelom.

"Halo. Odgodite putovanje. Nećemo tako skoro letjeti."

"Dogovoreno?" - upitam ga podižući čašu vina.

"Dogovoreno." - kaže samozadovoljno te kucne svoju čašu od moju.

Nismo čekali. On je odmah otišao potražiti nju, a ja sam čekala. Kada mi je za sat vremena javio da je rješeno. Nastupio je moj dio. Otišla sam do ureda gdje je radio Adam.

"Gospodin je zauzet." - plašljivo mi je piljila jedna od tajnica. Prošla sam pokraj nje kao da ne postoji. Kada sam ušla zatekla sam ga kako sjedi pretrpan papirima. Podigao je pogled pun hladnoće.

"Što ti hoćeš?"

"Zar se tako dočekuje stara prijateljica?"

"Izlazi."

"Hm. Adame zašto si toliko hladan prema meni? Samo ti hoću dati jedan poslovni prijedlog."

"Reci brzo. Imam posla."

"Naravno. H-"

Prekine me tajnica koja je u ured ušla blijeda kao krpa.

"Gospodine. Naš budući glavni partner želi pomaknuti sastanak. Urigiraju da se održi danas."

"Kako danas?" - skine naočale te se uputi van ureda. Kada se sjeti da sam još unutra okrene se prijeteći mi prstom.

"Razgovarati ćemo drugi put."

"Pričekati ću." - kažem uz širok osmijeh.

"U redu." - kaže te izađe. U ruci je imao svoj pretpostavljam poslovni mobitel. Brzo mu pretražim ladice i pronađem drugi mobitel. Nije imao šifru. Budala. Upravo mi je pružio priliku da mu otežam život. Potražila sam kontakt od te Gine.

Dođi u restoran @#$#&. Čekam te.

Vratim mobitel u ladicu slaveći u sebi. Kada se vratio uspijem ga nagovoriti da održimo kratki sastanak u blizini u restoranu. Bio je napet zbog promjene plana sastanka. To mora da je ključan sastanak za firmu. Ovim potezom ću uništiti dvije muhe. Njegov život i karijeru.

Kratko, ali slatko! :)
Novi uskoro!
Lp

Zaboravi broj mog telefona🔚Where stories live. Discover now