Hodom sam se vratila prema stanu. Šokirano sam koračala u nadi da je sve ovo ružan san. Cijelim putem mi se vrtila njena izjava netom prije mog izlaska iz kuće.
Hajde pitaj ga sama. Onda će te sigurno ostaviti istog trena. Da sam na tvom mjestu sačuvala bi svoj ponos i otišla sama! Hah, ali ti si propalica. Samo ovisiš o drugima.
Prije ulaza u ulicu krene ogroman pljusak. Kada stignem ispred zgrade shvatim da sam izgubila vrećicu s namirnicama te me to slomi. Plakala sam na kiši kao malo dijete.
Čim sam ušla u stan znala sam da ga nema. Ostavio mi je papir na stolu. Uzmem ga u ruke drhtajući od hladnoće.
Idem na posao u drugi grad. Doći ću za dva dana. Ostavio sam ti novac u ladici.
Zgužvam ga u ruci. Odmah nazovem oca. Rekao mu je isto što i meni. Lejline riječi su me uništavale iznutra. Tada se sjetim da mi je Ana dala ključeve od svog stana. Nisam puno razmišljala. Počela sam odmah pakirati stvari. Mimi sam poslala poruku gdje sam napisala kako neću doći više na posao i da mi oprosti. Dok sam spremala stvari u kofer zazvoni mi mobitel. Nepoznati broj mi je poslao sliku. Gledala sam šokirano u sliku Adama kako spava na kauču dok ga Lejla ljubi u obraz. Tada sam od bijesa bacila mobitel od zid urlajući. Kako sam toliko glupa. Zar sam mislila da bi me on ikada mogao oženiti? Živjela sam u zabludi da bi me on ikada mogao voljeti. Gina glupačo! Prvo Leo pa sada i ovaj. Ja sam stvarno propali slučaj. Izjedao me osjećaj izdaje. Bijes je buktio u meni uništavajući sve pred sobom.
Stigla je i noć kada sam se napokon spakirala. Novac kojeg mi je ostavio uzela sam za taxi. Kiša je i dalje padala. Imam osjećaj kao da nikada neće stati. Na kratko stanem ispred zgrade čekajući taxi. Tek sada shvatim što ću učiniti i da nema povratka. Nestane mi dah iz grla na pomisao da je sada stvarno gotovo.
Lejla P. O. V. 's
Naivna Gina je napravila upravo ono što sam planirala. Otišla je bez pozdrava. Takva osoba ni ne zaslužuje Adama. Ode na prvu sumnju. Idiotkinja. Nema pojma što je napravila.
Mobitel zazvoni baš kad sam pomislila na osobu koja me zvala. Javim se.
"Obavljeno je."
"Odlično."
Poklopim te se nasmijem na glas. Još malo pa je gotovo. Adam je moj.
Pitate se što sam učinila i zašto već slavim pobjedu? Kada je Gina izašla iz onog sobička, u kojem su živjeli zajedno, poslala sam čovjeka da ostavi poruku za Adama. Poruku u kojoj ga ona napušta jer ne može više živjeti u neimaštini koja guši njihovu vezu. Još sam malo dodala Ginine drame i eto! Uskoro će biti game over, a ja ću sjediti na tronu kao pobjednica. Sve sam k*čke uspjela zavarati. Mimi i Kasandra su previše zauzete s istraživanjem da nisu ni svjesne što se događa oko njih. Adama polako lomi novi način života, a Gina je naivno prihvatila pravila igre.
Novi nastavak uskoro!
ESTÁS LEYENDO
Zaboravi broj mog telefona🔚
RomanceNajveća pegula naleti na najveću nevolju u gradu. Gina je djevojka koja je upravo ostavila zaručnika jer je saznala da ju je godinama varao. No ona i dalje vjeruje u sretne završetke iz bajke okrunjene brakom. Adam je mladi i poželjni neženja koji n...