32- Ljubavnica

2.2K 90 2
                                    

Karlo P. O. V. 's

Cijeli dan sam telefonirao i molio ljude da mi pomognu. Dijelio sam isti osjećaj s Anom u vezi Gininog odlaska. Ne usudim se ni pomisliti da je nestala. Nešto u svemu ovome je jako čudno. Na mobitel se ne može javiti jer je isključen. Ma koliko god da molio Anu ona je ustrajna u odluci da nitko od nas ne kontaktira Adama. Ne vjerujem mu. Kao ni njegovim namjerama i osjećajima prema njoj. Osjećam se kao zvijer u okovima. Ne mogu napraviti ništa, ali se mogu ispuhati na nekome. Idem prvo provjeriti ima li ona gadura što s ovim.

Dok sam stigao do nkenog stana već je pao debeli mrak. Brzim korakom sam došao do lifta koji je vodio u oblake. Koliko god da mi je mrako ulaziti u njega toliko mi je naporno šetati do gore. Progutam knedlu i uđem. Vrata su joj bila odškrinuta. Pokucam i brzo uđem.

"Kasandra!"

Nije odgovarala. Dođem do dnevnog boravka. Nema je ni ovdje. Gdje se skriva guja...

"Došao si."
Zagrli me s leđa te utisne dugi počjubac u vrat. Odmaknem se polako te ju prostrijelim pogledom.

"Gdje je?"

"Zar i ti!? Pa dobro hoćete li više prihvatit činjenicu da ja nemam ništa s njenim... Nestankom."

"Ne laži!" - uhvatim ju gruba za vrat na što joj padne s glave ručnik koji je bio omotan kao turban.

"Ghhh. Karlo!"

"Gdje je? Nešto znaš. Vidi ti se u očima." - grubo ju pustim. Padne na pod hvatajući zrak.

"Zašto se uopće zamaraš s njom. Ako ti je zbog one zemlje što sam ti obećala... Ne moraš više raditi što smo se dogovorili."

"Nije zbog zemlje kretenko-"

"Nego? Koji bi to bio izgovor oh  Velikog kralja skandala i lakih žena? Zašto ju nisi mogao zavesti? Ona je više nego laki zalogaj za tebe."

"Reci mi što znaš!!!"

"O Bože! Baš si me razočarao." - zastane kako bi udahnula duboki glas te sjedne pokazujući njemu da učini isto iako je znala kako će joj odgovoriti.

"Nedavno sam čula... Da se Leo zaručio. Naravno biti će to brak iz čistog interesa, ali načula sam i još nešto..."

"Što?"

" Šuška se da već ima ljubavnicu... I da živi u jednom od njegovih hotela."

Od tog trenutka sam spojio stvari jednu po jednu. Hladan znoj mi obuzme čelo te naglo sjednem s rukom na usnama. Pomisao da bi ona mogla biti ta ljubavnica pobudi u meni bijes.

" Kako da dođem do nje? "

" Ne znam. Nitko ne zna. "

Gina P. O. V. 's

" Kako misliš? Pravi Adam?"

"Ah Gina Gina. Naivna Gina."

"Ne izvlači se sada!"

"Ne izvlačim se." - kaže hladno te na stol baci prozirnu fasciklu s raznim papirima i slikama.

"Što je to?"

"Istina."

Otvorim fasciklu i pogledam sadržaj. S svakim potezom izvlačila sam izvještaje privatnog inspektora i slike od našeg prvog susreta pa sve do zadnjeg gdje su se Adam i Karlo sukobili.

"Pustit ću te da sve proučiš u miru."

"Što je ovo!?" - pitam ga ljutito te bacim sadržaj natrag na stol. On me pogleda te se slatko nasmije.

"Draga moja Gina. Bila si njegov plijen od početka. On te pratio prije nesreće i on je izazvao nesreću s kojom te vezao za sebe. Znao je da ću doći na zabavu i htio je da te vidim pokraj njega. Da mi pokaže kako je uzeo nešto moje."

"Zašto bi to napravio?"

"Jer sam ja igrom slučaja uzeo nešto njegovo."

Novi nastavak u petak! 😄

Zaboravi broj mog telefona🔚Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt