Pogledom sam ga pokušala otjerati, ali on je to shvatio kao provokaciju te se okomio na ovog jadnika.
"Karlo-"
"Gina mogu li te ukrasti na minutu?" - nije ni pričekao da odgovorim. Odmah me odvukao na drugi kraj vješto me skrivajući od ljutitih sponzoruša.
"Ne razumijem..."
"Gina biti ću direktan. Jako mi se sviđaš i volio bih kad bi mi dala priliku." - poljubi mi džentlmenski ruku. U daljini sam primjetila Anu koja se s neodobravanjem približavala.
"Dobra večer Karlo."
"Oh kakvog iznenađenja, Ana."
"Vi se poznajete?" - pokušam ubiti napetost.
"Da."
"Da."
Odgovore u glas."Razmisli o mojim riječima Gina. Čekati ću odgovor." - namigne mi zavodnički te ode dalje.
"Moja Gina... Što ti je rekao?"
"Da mu se sviđam..."
"Ah Gina!"
"Čudna si. Što se događa?"
Nisam mogla ne primjetiti da je skoro pa panična. Mislila sam da je zbog Karla, ali sam se prevarila. Hladnokrvno ga je otjerala. Nešto je drugo u pitanju."Tvoj... Kako da to kažem... Tvoj bivši je ovdje. Moj nesuđeni zet..."
"Gdje?" - sada je mene uhvatila panika, no ona me uhvati i pogleda u oči.
"Gina morate razgovarati."
"Ne... Ne želim ga gledati!"
"Misliš da te ne čujem kako skoro svaku večer plačeš. Gina ne budi dijete. Ako hoćeš biti ću ja u blizini."
"Razgovarala si s njim!?"
"Jesam."
Na njen odgovor odmah sam se lansirala prema njemu koji je stajao nekoliko metara dalje. I dalje me promatra kao običan luđak! Iz daljine... Bojeći se svakog krivog pogleda. Od kada je postao ovakva kukavica...!?
"Ti-""Idemo na zrak." - odvučem ga vani ispred ulaza. Na svu sreću nije biko puno ljudi koliko unutra. Iako zaslužio je sa ga srozam ispred svih!
"Gina-"
Opalim mu šamarčinu. Ruka mi zažari od udarca. On me samo pogleda pokornog pogleda.
"Zaslužio sam i gore od toga..."
"E pa i dobit ćeš!!! Gade!"
Izlupam ga po jakim prsima i licu. Nije se opirao ni branio. Nije se obranio ni kada sam mu posložila šaku u lice zbog čega sam mu malo raskrvarila usnicu. Obriše krv s usana gledajući me pokajnički."Ne gledaj me tako!!! Ne gledaj me uopće smeće jedno! Mrzim te! Razumiješ li!? Ne želim dijeliti zrak koji dišem s tobom!"
"Molim te-"
"Gadiš mi se. Povraća mi se čim te se sjetim. Ostavi mene i moju obitelj na miru!!!"
"U pravu si!!! Gina stani! Poslušaj me. Gadim se sam sebi. Proklinjem dan kada sam te povrijedio! Zaslužujem sve najgore. Znam da ono nije bilo u redu. Oprosti Gina."
"Neću ovo više slušati. Možeš li mi pružiti više od jadne isprike? Zar bi mi sada trebalo biti bolje!?"
"Mogu te voljeti. I volim te Gina. Molim te vrati mi se. MOLIM TE."
"Gina?"
Okrenem se i ugledam Karla. Potrčim prema njemu skrivajući suzne oči.Zagrlim ga čvrsto što on naravno prihvati.
"Vodi me odavde."On samo na moje riječi potvrdno kimne glavom te me odvede do auta.
"Gina ne idi s njim! Iskoristit će te!
" Tko joj govori. "-odvrati mu hladno Karlo te mi otvori vrata.
" K vragu! GINA!!! "
Urlao je dok sam ulazila. Jesam li možda pretjerala...? Nisam trebala upletati Karla u sve ovo...
U tišini je pokrenuo auto. Uzmem mobitel kako bih nazvala sestru.
"Ostavi me u ulici do. Sestra će me pokupiti."
"Ne dolazi u obzir."
Nisam uspjela baš u ponoć objavit😅 evo neka bude ovako... Nastavci stižu iza ponoći😉
Novi uskoro!
Pozz
ESTÁS LEYENDO
Zaboravi broj mog telefona🔚
RomanceNajveća pegula naleti na najveću nevolju u gradu. Gina je djevojka koja je upravo ostavila zaručnika jer je saznala da ju je godinama varao. No ona i dalje vjeruje u sretne završetke iz bajke okrunjene brakom. Adam je mladi i poželjni neženja koji n...