20-Slikica I Maskara

2.8K 105 2
                                    

"Mimi!?"

"Gina!?"

Stajale smo ukopane u mjestu dok je vladala grobna tišina. Ruke su mi se znojile na pomisao da bi ona mogla biti ta koja je trudna...

"Gina jesi li dobro? Što radiš ovdje?"

"Oh... Došla sam sa sestrom da ne ide sama na pregled. Ti...?"

"Ja? Oh... Došla sam na rutinski pregled... Ja sam Mimi. Drago mi je." - kaže te uz smiješak pruži ruku zbunjenoj Ani i blijedom Gabrijelu.

"Drago mi je." - kaže Gabrijel uz plahi osmijeh. Nešto mu je čudno zaiskrilo u očima kada su se njijove ruke spojile. Više mi ništa nije bilo jasno.

"Pa dobro zar se vi ne poznajete?" - upitam ih sva pogubljena.

"Ne."
"Ne."
Kažu u glas, a potom se pogledaju i nasmiješe jedno drugom. Izgledali su kao mala djeca.

"Gabrijel?"
Netko ga pozove na što svi okrenemo glavu i ugledamo jedno jako dobro poznato lice.

"Ti!?"
Usklikne Ana te pogleda mene čekajući moju rekciju. Buljila sam u pridošlicu ne znajući što reći, a da nije psovka.

"Završila si?"-osmijehne se ovaj put napeto Gabrijel dok se brzo pozdravio s Mimi i došao do Lily koja je u rukama držala malenu slikicu. One koja mi je sve podmetnula i uvukla me u tuđi stan muškarca kojeg toliko silno pokušavam izbjeći.

"Idem ja. Vidimo se Gina." - pozdravi se sa mnom Mimi te brzo otiđe. U njenom okretu učinilo mi se kao da joj se nasmiješeno lice odjednom pretvorilo u ono tužno.

"Lily." - izazovem ju hladno na što se ona posramila.

"Moramo razgovarati." - kaže tiho. Skrivala se iza visokog Gabrijela kao maleni miš iza lava.

"Pa bilo bi vrijeme." - odgovorim joj hladno.
"Za početak. Zašto si me ostavila u tuđ-"

"Ne ovdje!" - prekine me uspaničeno te mi povuče ruku i odvede štp dalje od Gabrijelovih ušiju.

"Gina... Oprosti."

"Ma kako molim!?! Pa uvela si me u tuđi stan i to ni u koji nego u Leov!!!!"

"Nisam imala izbora... Mislila sam da ti se sviđa..."

"Ne pravi se glupa!"

"Htjela sam te zaštititi od onoga....!"

"Od koga? Zaštitila si me od jednog, a bacile u ralje drugog! Kako te nije sram!? Vjerovala sam ti. Znamo se od malena."

Cijelo lice joj se zarumenilo. Bilo mi je žao, ali moj bijes je bio jači. Pokušala mi je pomoći, a ne zna da sam tako žestoko zaglibila zbog nje.

" Voljela sam ga. I dalje ga ludo volim. Umirem iz dana u dan razmišljajući s kime provodi dan, a s kojom noć. Ne mogu više!"

"Gina.. Nisam znala... Žao mi je."

"Što mi to tvoje žao sada znači? Nemoj mi se više obračati. Ne želim s tobom više pričati." - hrapavog glasa joj odgovorim svoju zadnju te slomljena odem iz bolnice vješto skrivajući suze od gladnih očiju.

Mimi P. O. V. 's

-30 min ranije-

Privatni mobitel mi je zazvonio dok sam popravljala šminku u svom butiku. Adam mi se rijetko javlja što me gotovo pa izluđuje. Zatvorim ruž te ga vratim na mjesto pritom bacivši pogled na ekran. Zvala me moja prikateljica Žana.

"Bok Žana."

"Bok Mimi. Moram ti nešto hitno pokazti u vezi Adamove bivše. Stigla je kod mene na pregled. I bojim se da imam važnu vijest za vas."

"Ah vidjela sam ju. Što je toliko važno?" - upitam ju dok sam nanosila maskaru na duge plave trepavice.

"Mimi ona je trudna."

"Što!? Ahhh k vragu."
Maskarom sam obilježila pola obraza. Crna crta namjestila se na obrazu koju nisam mogla skinuti. Maskara je vodootporna.

"J***** Žana pa možeš li na malo ljepši način to priopćiti."

"Nema na čemu Mimi."

"Čekaj. Nisam tako mislila."

" Kakogod. Dužna si mi kavu. Pozdravi brata."

"Hoću. Vidimo se."

Stavim mobitel na stranu te se pogledam u ogledalo. Znači Gina je trudna s mojim bratom. Ova vijest mi je došla kao zadnja slamka spasa. Vrijeme je da se pozabavim njima. Neću dopustiti da Kasandra pobijedi i da ostane na ovome.

"Počinje revanš k*jo. No prije toga treba se pozabaviti s ovom maskarom."

"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Zaboravi broj mog telefona🔚Where stories live. Discover now