Kasandra P. O. V. 's
Ušla sam u stan i odmah se bacila na kauč mrtva umorna. Cijeli dan sam provela u očevoj firmi. Odjednom je dobio ideju da počnem polako preuzimati firmu koju je on nasljedio od svog djeda. Znala sam da će doći trenutak kada ću ga naslijediti, ali nisam mogla pojmiti da je taj trenutak već došao. Zbog brojnih poziva morala sam ugasiti mobitel. Kada sam ga ponovo uzela u ruke zateklo me mnoštvo Leovih poziva i petnaestak od drugih brojeva. Što se moglo dogoditi da me ovaj manijak zove ovoliko puta..? Nazovem ga. Odmah se javio.
"Zašto se ne javljaš!?!?"
"Hej. Što se događa?"
"Događa se! Ako si surađivala s njima gotova si!!" - vikao je na mobitel toliko jako da sam morala udaljiti mobitel od uha.
"Ma kretenu ludi o čemu ti pričaš? Što se događa!?"
"Odveli su ju. I ne samo nju. Skrili su sve njene!"
"Kako misliš da su ju odveli?"
"Nisi pročitala tabloide? Svi pišu o nama."
"Ma što?"
Brzo uzmem tablet i pogledam žuti tisak. Mrak mi padne na oči. Pišu da je Gina nestala sa svoje promocije knjige i objave zaruka."Idiote glupi što si učinio."
"Nisam znao-"
"PITAM TE ŠTO SI UČINIO IDIOTE RETARDIRANI!!! IMAO SI JE NA DLANU! NESPOSOBNJAKOVIĆU GLUPI!"
"Ne urlaj na mene glupačo."
"KAKO NEĆU!? KOLIKO MOŽEŠ BITI MALOUMAN DA JU IZVEDEŠ NA TOLIKO OTVOREN PROSTOR???"
"Pazi na jezičinu k***."
"Ma koga ti zoveš k****!? Sad me dobro slušaj. Pun mi je k.... i tebe i nje. Ne zovi me više jer ti neću i ne želim više pomagati."
"Hm. Odakle takva promjena mišljenja? Što je s tvojim Adamom?"
"Nisam toliko opsjednuta s osobom koja me ne želi. Kao ti na primjer."
"Čudno. Gdje li je nestala ljubav Kasandra?"
"Odrasla sam. I ti bi trebao. Izbriši moj broj i ne zovi me više."
Poklopim prije nego stigne odgovoriti. Nemam vremena za ovo. Previše sam umorna da se igram s njim. Što se tiče Adama ne znam... Pretpostavljam da to nije bilo to ni s njegove, a ni moje strane. Dosta sam se sramotila zbog njega. Već je ovoliko sati!? Zalasnit ću na večeru! Skočim s kauča i navučem na sebe haljinu i štikle te izletim iz stana. Nedaleko od mene, u jednon elitnom restoranu, čekala me osoba koja me lovi već neko vrijeme i neda mi mira. Ušem u restoran mrkog pogleda. Za stolom je sjedila Adamova sestra Mimi. Onako sitna, a ovako opasnog pogleda. Tjera me da joj se nasmijem u lice.
"Draga Mimi."
"Kasandra."
"Prijeđi odmah na stvar. Umorna sam." - spustim torbicu te sjednem.
"Znam da se nikada nismo baš slagale-"
"Imaš li ti prste u onome?"
"Čemu?"
"O čemu piše žuti tisak!?"
"Kasandra-"
"Dosta mi vas je svih. Zašto me više ne ostavite na miru?"
"Pusti me da završim! Znam da se baš nismo slagale, ali to trenutno ne igra ulogu u svemu ovom... Nemam pojma zašto sam to... Nema veze. Moraš mi pomoći."
"Tražiš moju pomoć?"
"Moraš spasiti mog brata."
Novi nastavak nakon nove godine!
Pozz
ESTÁS LEYENDO
Zaboravi broj mog telefona🔚
RomanceNajveća pegula naleti na najveću nevolju u gradu. Gina je djevojka koja je upravo ostavila zaručnika jer je saznala da ju je godinama varao. No ona i dalje vjeruje u sretne završetke iz bajke okrunjene brakom. Adam je mladi i poželjni neženja koji n...