3º κεφάλαιο

20.8K 519 9
                                    

Ξημέρωσε και αυτή η υπέροχη μέρα, σήμερα είναι Σάββατο που σημαίνει αύριο θα ξεκουραστώ επιτέλους. Σκεφτόμουν καθώς ξεδίπλωνα το ψηλό κορμί μου στο κρεβάτι. Μετά από λίγο αποφάσισα να σηκωθώ, κλασική ρουτίνα, μπήκα στο μπάνιο έπλυνα τα δόντια μου και το πρόσωπο μου και πήγα να ετοιμάσω λίγο καφέ με κέικ που είχα φτιάξει την προηγούμενη Κυριακή.

Όσο περίμενα τον καφέ πήγα στο δωμάτιο μου για να φέρω το κινητό μου να πάρω τηλέφωνο την κολλητή μου. Δυο χτύπους και αμέσως το σηκώνει κλασική Δανάη.

-Καλημερούδια! λέω χαρωπά

-Καλημέρα Ευάκι μου, τι κέφια είναι αυτά?

-Πήγαν καλά τα πράγματα χθες και είμαι αισιόδοξη!

-Μπροβο αγάπη μου πολύ χαιρόμαστε για σένα, άντε μην αργήσεις στην δουλειά θα έρθω και αύριο να τα πούμε!

-Έγινε κολλητή, φιλία στον Νίκο! λέω και το κλείνω

Παίρνω το πρωινό μου γρήγορα-γρήγορα, μαζεύω λίγο την κουζίνα μου, κλειδιά ,τσάντα και είμαι έτοιμη να ξεκινήσω.

Σε λίγα λεπτά έφτασα στην εταιρεία, πάρκαρα το smart μου και ανεβαίνω  τους ορόφους για το γραφείο μου γνέφοντας που και που κάποιον συνάδελφο στον διάδρομο.

Μπήκα στο γραφείο μου γεμάτη θετική ενέργεια και άρχισα να σχεδιάζω. Σήμερα με την διάθεση που είχα μπορούσα να σχεδιάσω ολόκληρη κολεξιόν! Σε μια ώρα που είχα αρχίσει την δουλειά εμφανίστηκε και η Ελένη φυσικά.

-Καλημέρα Ελένη!

-Καλημέρα Εύα! Στα κέφια σου! Έγινε κάτι? ρωτάει καθώς τακτοποιείτε στο δικό της γραφείο χωρίς να μου ρίξει ούτε μια ματιά

-Όχι απλά έχω πολλές ιδέες!

-Όταν έχεις καλή διάθεση η δουλειά πάει σφαίρα, ούτε έγκυος να ήσουν! λέει και γελάω

-Το δικό σου μωρό τι κάνει, κλωτσάει?

Η Ελένη είναι 30 και έμεινε πριν λίγους μήνες έγκυος στο δεύτερο της παιδί.

-Είναι νωρίς ακόμη αλλά θα έρθει και αυτή η δύσκολη στιγμή! λέει και γελάμε

Αφού τελειώσαμε τα χαχανητά μας επιστρέψαμε στην δουλειά. Λοιπόν αν βάλω από δω λίγα σκοινιά θα είναι πιο σέξυ και αν βάλω και αυτο το ύφασμα πιο πάνω θα κολακεύει το σώμα περισσότερο. Το πάνω κομμάτι θα είναι κεντημένο με άγρια τριαντάφυλλα για πάθος και φυσικά θα το κάνω σε μαύρο για ένταση και ερεθισμό! Της σκέψεις μου διέκοψε το τηλέφωνο.

Μη μ' αφήνεις Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin