Σήμερα θα πηγαίναμε να δούμε κάποια σπίτια και ήμουν πολύ χαρούμενη, δεν μπορούσα να πιστέψω πως μετά από όλα αυτά ήμασταν και πάλι μαζί με το παιδάκι μας!
Το σπίτι μας θα ήταν κοντά στην εταιρεία του Μάνου και όπως μου είχε πει, ήθελε να επιστρέψω στην παλιά μου θέση. Η εταιρεία μετά την αποχώρηση μου έπαθε σοβαρά προβλήματα αφού δεν υπήρχαν πια κομμάτια! Ήμασταν σε μια πανέμορφη βίλλα και η μικρή εξερευνούσε το σπίτι!
Ήταν τεράστιο με ταβάνι που θύμιζε ελληνικό ναό, συνδεδεμένο με μια υπέροχη σκάλα που οδηγούσε στα υπνοδωμάτια! Ο κήπος ήταν φανταστικός, κατά πράσινος με φοίνικες το ένα πίσω από το άλλο και μια τετραγωνική πισίνα να κάνει αυτό το σπίτι ακόμα πιο υπέροχο!
-Μπαμπά μπαμπά! Αυτό θέλω! Είναι πανέμορφο! ακούγονται τα γέλια της μικρής
-Αν συμφωνεί και η μαμά! λέει και μου ρίχνει ένα πονηρό χαμόγελο
-Ναι αγάπη μου! Αυτό είναι πολύ ωραίο!
-Τέλεια! Καθίστε εδώ κοριτσάρες μου και έρχομαι σε λίγο!
Ο Μάνος μπήκε μέσα για κάποιες ώρες και μιλούσε με τον ιδιοκτήτη! Ήταν κουραστηκή δουλειά και είχαμε ψηθεί στον ήλιο με την μικρή!
-ΜΠΑΜΠΑ ΖΕΖΤΑΙΝΟΜΑΣΤΕ ΚΑΝΕ ΓΡΉΓΟΡΑ!
-Τελειώνω αγάπη μου! είπε γλυκά και έσφιξε το χέρι με τον άνθρωπο, καλό σημάδι αυτό
Μας πλησίασε κι εμάς ο ιδιοκτήτης και έδωσε σε εμένα προσωπικά το κλειδί. Είχα ενθουσιαστεί, δεν θα παίρναμε τα παλιά μας έπιπλα όποτε πήγαμε και αγοράσαμε ολοκαίνουρια όλοι μαζί, ένιωθα να περνάω τις πιο ωραίες στιγμές μου αυτές τις μέρες!
Μπορεί να έκανα λάθος? Είναι δυνατόν να έκανα εγώ όλο το κακό τελικά? Όλα κυλούν υπέροχα σαν μια πραγματική οικογένεια και το γεγονός πως οι δύο άνθρωποι που αγαπώ όσο τίποτα άλλο στον κόσμο είναι αγαπημένοι!
Είχε πάει δώδεκα και οι σκέψεις κυλούσαν στο μυαλό μου συνεχώς! Η μικρή είχε κοιμηθεί στο καινούριο της κατάλευκο κρεβατάκι και τα φώτα στο δωμάτιο της είχαν σβήσει!
Εγώ και ο Μάνος συνεχίζαμε να ανοίγουμε καινούριες κούτες και να τοποθετούμε τα διακοσμητικά, το είχαμε βάλει πείσμα να τα τελειώσουμε σήμερα! Θέλαμε να ξυπνήσει η Ελπίδα αύριο και όλα να είναι έτοιμα!
Το σαλόνι είχε τελειώσει πια και μας είχε μείνει το δικό μας δωμάτιο, μια ώρα μας πήρε μέχρι να φτιάξουμε το εντυπωσιακό πανύψηλο κρεβάτι μας και να τοποθετήσουμε το αφράτο στρώμα!
Μάζεψα όλα τα χαρτιά και της κούτες και της πέταξα, σκούπισα και ο Μάνος ύστερα από πίσω μου σφουγγάριζε για να τελειώσουμε ακόμη πιο γρήγορα! Καθαρίσαμε τα τζάμια και τοποθετήσαμε της υπέροχες μοντέρνες καρέκλες και ξαπλώστρες στον κήπο! Ήταν όλα τόσο όμορφα!
-Τα καταφέραμε, τελειώσαμε! λέω αναστενάζοντας
-Το κάναμε πανέμορφο αλλά είμαι πτώμα!
-Και εγώ, πάω να κάνω μπάνιο και έρχομαι να κοιμηθούμε! λέω και του δίνω ένα πεταχτώ φιλί
Ανεβαίνω πάνω στο υπνοδωμάτιο, παίρνω το μπουρνούζι μου και τα εσώρουχα μου με την ρόμπα και πάω στο ένα από τα μπάνια που υπήρχε μέσα στο δωμάτιο μας!
Ρύθμισα το νερό στο καυτό και σε λίγο άρχισα να νιώθω την σάρκα μου να λιώνει και τους ατμούς να αγκαλιάζουν όλο το μπάνιο!
Βγήκα από το μπάνιο για να ντυθώ και σε λίγα λεπτά ήμουν έτοιμη! Είχαμε πεθάνει και οι δύο από την κούραση και έτσι κοιμηθήκαμε αγκαλιά με το υπέροχο τζαμί πάνω στο ταβάνι να βλέπουμε τα λαμπερά άστρα!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Μη μ' αφήνεις
RomanceΗ Εύα είναι 25 ετών, ζει στο Λονδίνο μόνη της, αφού οι γονείς της έχουν πεθάνει. Είναι σχεδιάστρια και παράλληλα μοντέλο σε μια από της πιο γνωστές εταιρείες εσωρούχων. Είναι απίστευτα καλή στην δουλειά της, κοινωνική, πανέμορφη και φυσικά πανέξυπνη...