Ανοίγω τα μάτια μου και τεντώνομαι στο απαλό μου κρεβάτι. Σήμερα είναι η πρώτη μέρα με το καινούριο αφεντικό. Ένα κύμα άγχους με κατακλύζει καθώς σηκώνομαι και φτιάχνω το κρεβάτι μου. Πήρα το κινητό μου και πληκτρολόγησα τον αριθμό της Δανάης.
-Καλημέρα κολλητή! ακούγεται η χαρωπή φωνή της
-Καλημέρα.
-Τι μούτρα είναι αυτά Εύα? Έτσι θα σε δουν στην δουλειά? Θα τρομάξουν οι άνθρωποι!
-Καλά που με είδες εσύ?
-Σε ξέρω για αυτό!
-Αγχώνομαι κολλητή, φοβάμαι μην αρχίσει τις απολύσεις.
-Εύα είσαι καταπληκτική στην δουλειά σου και θα το αναγνωρίσει αυτό και το καινούριο σου αφεντικό! λέει ο Νίκος ξαφνικά από μακριά
-Καλημέρα Νίκο! λέω γελαστά
-Άντε κολλητή κλείνω πρέπει να πάμε δουλειά με το μωρό μου, καλή επιτυχία!
-Ευχαριστώ! λέω και το κλείνω
Αποφάσισα να φτιάξω δυο φρυγανιές και να πάω στην δουλειά, όσο περνάει η ώρα και δεν βρίσκομαι εκεί νιώθω πως κάτι κακό θα συμβεί. Τρώω την τελευταία μπουκιά και περνώντας τα πράγματα που χρειάζομαι βγαίνω έξω και κλειδώνω. Κατεβαίνω κάτω και μπαίνω στο αυτοκίνητο μου. Είναι ένα μαύρο πανέμορφο smart που το αγαπάω πάρα πολύ.
Αφήνω την τσάντα μου στην θέση του συνοδηγού και ξεκινάω. Σε ένα εικοσάλεπτο βρίσκομαι έξω από την εταιρεία διστάζοντας να μπω.
-Έλα Εύα δεν είναι τίποτα! λέω στον εαυτό μου και βγαίνω έξω.
Στην εταιρεία όλα έμοιαζαν ως συνήθως, δεν υπήρχε κάποια σημαντική αλλαγή. Τουλάχιστον δεν έβλεπα εγώ κάτι.
Έκατσα στο γραφείο μου, έβγαλα τα χαρτιά μου και άρχισα να σχεδιάζω όπως ήταν και η δουλειά μου άλλωστε. Όταν πιάνω το μολύβι, μου έρχονται τόσες πολλές ιδέες, τόσα σχέδια χωρίς τελειωμό! Σαν να ανοίγει ένας κόσμος μόνο δικός μου. Σκεφτόμουν καθώς σχεδίαζα.
-Καλημέρα Εύα! λέει μια συνάδελφος και φίλη μου η Ελένη
-Καλημέρα Ελένη μου, τι κάνεις?
-Καλά γλυκιά μου, εσύ καλά είσαι? με ρωτάει σαν να ξέρει κάτι που δεν ξέρω
-Συμβαίνει κάτι?
-Δεν τα έμαθες? Το καινούριο αφεντικό μας τρίζει τα δόντια και όλοι φοβούνται για απολύσεις!
-Έδιωξε κάποιον?
-Όχι ακόμα αλλά καλεί έναν έναν από τους υπαλλήλους για αναφορά βιογραφικού! λέει και κάθεται στο γραφείο της
ESTÁS LEYENDO
Μη μ' αφήνεις
RomanceΗ Εύα είναι 25 ετών, ζει στο Λονδίνο μόνη της, αφού οι γονείς της έχουν πεθάνει. Είναι σχεδιάστρια και παράλληλα μοντέλο σε μια από της πιο γνωστές εταιρείες εσωρούχων. Είναι απίστευτα καλή στην δουλειά της, κοινωνική, πανέμορφη και φυσικά πανέξυπνη...