O gün o kursun hayatımı değiştireceğini bilmiyordum. Defalarca kez kor ateşlerden çıkıp buzdan dağlar da harmanlanacağımı.
En derinlerinde Allah'a yalvaran çocuk kalbimin dileğinin gerçekleşmesi için bir adım olacağına..
.....
"Gözün arkada kalıyorsa neden gidiyorsun?" boğazım yırtılırcasına haykırmıştım adeta.
"Kal demenin yüzlerce halini söylemiştim sana. Binlerce kez "hayır" demiştin." akan gözyaşlarımı ne siliyordum ne de durdurmak için en ufak bir harekette bulunuyordum.
"Şimdi gözün arkada kaldı demek, önünü göremediğin içindir." deyip omuzlarından itekledim onu.
"Susma şimdi. Konuşsana, çığlık çığlığa bağırsana. Al sana fırsat. "Bir yumruk daha attım göğsüne "Al sana fırsat! "
"Her gün güzel olacak diye diye avuttum kendimi senelerce." şimdi o konuşmaya başlamıştı. Benim aksime gayet sakin bir şekilde dökülüyordu cümleler ağzından.
Dalından yeni kopmak üzere olan bir damla gözyaşımı elinin tersiyle usul usul sildi.
"Kaç yaş atladığımı sayamadım bu hengamenin içerisinde. Acıyla geçip giden gün ve seneler oldukça fazla birikti cebimde. Dolan ceplerimi boşaltmaya mı çalışsam yoksa beni yaşlandıran duyguları unutmaya mı çalışsam bilemiyorum."
"Bildiğim tek şey" deyip gülümsemesi eşliğinde derince bir nefes çekti içine.
"Ömrüm bitiyor. Ve ben" saçlarımı okşamaya başlaması gözyaşlarımın daha hızlı boşalmasına sebep oluyordu.
"Ömrümün senin ömrünü lime lime etmesine izin vermeyeceğim. " kollarını sımsıkı bana sardığında başımı göğüsüne yaslamıştım.
Şimdi sadece o konuşuyor ben sessizce gözyaşlarımla boğuşuyordum. Dışarıya çıkmasını engellediğim hıçkırıklar boğazımı düğümlüyordu.
"Ben ölürsem, karakutumu bulamayacaklar.
ne bir aşk zerafeti, ne bir hayal tabiri...
küçücük ömrüm hep rüzgar gülleri kokacak! "Şimdi söndü ışık,
Sustu dudağımdaki sen çalan ıslık.
Dünya ahiret acımsın artık.
Aşk ateşten bir parçadır. Önce ruhu aydınlatır sonra bedeni ısıtır.
Ama yakar benliği.. Kavurur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ektem (Sır Saklayan)
Ficção Adolescente"Ben ölürsem, karakutumu bulamayacaklar. ne bir aşk zerafeti, ne bir hayal tabiri... küçücük ömrüm hep rüzgar gülleri kokacak! " ........... Onun gözümün önünde karanlıkta yok olmasına izin vermeyecektim. Elindeki sigarayı dudaklarına götüreceği...