1K olmuşuz canımlar. Hepinize teşekkür ediyorum.
Öpüldünüz..
*****
Yanağımdaki elimi çekerek güçlükle çalışma masamdan kalktım. Doğru tahmin. Ders çalışıyordum. Millet kafa dağıtmak için barlara gider sürter, ben burda ders çalışıyorum.
Zaten B tekrar maça döndüğünde hareketlerinden kim olduğunu anlamak için tekrar maça dönsem de hiçbir halt anlayamamıştım. Başım ağrıyor demişti ama salondaki herkes gayet iyi oynamıştı.
Can sıkıntım çığrından çıkınca en son çare annem ve teyzemin yaptığı gıybetleri dinlemek için içeri gittim. Öyle ki küçük kuzenim Yağmur bile kulak kesilmiş onları dinliyordu.
Yanlarına gittiğimde beni farkeden teyzem sıcacık gülümsedi. Onu bu yüzden seviyordum. Can sıkıcı akrabaların tam zıttıydı. Gereksiz sorular sormuyordu. Sandalyeyi yanlarına çekerek ters çevirdim ve oturmaya başladım. Hayır tabiki boş koltuk var, sadece canım öyle yapmak istedi.
Yarım saat sonra Neriman Teyzenin hayırsız damadından konuşurken teyzemin yanındaki telefonum titredi. Teyzem takmayarak anlatmaya devam ederken bir bildirim daha gelince bana döndü.
O telefonun orada ne işi var?!?!
Tabi rastgele fırlatırsam olacağı bu. Mahçup bakışlarımı üzerlerinde gezdirerek ekrana bakmamasını umut ettim. Ama lanet telefon susmuyordu. Bu sefer hepimizin bakışları ekrana yöneldiğinde annem ve teyzemin ağzından tek bir soru çıktı.
"B kim?"
Anın saçmalığıyla derin ama sakin bir nefes aldım. B kimsin olum sen? Bak başka merak edenlerde var. O anda bir bildirim daha gelince teyzem ekrana dikkatlice baktı.
"Kız kim bu? 'Ölüyorum' yazmış."
Tövbe bismillahirrahmanirrahim. Ne ölmesi ya? Daha karşıma çıkacaktı.
Daha fazla dikkat çekmeden "arkadaşım" dedim. "Beril."
Kız Beril sen olmasan haşlanacağım burada. Valla cennetlik kızsın.
"Sen arkadaşını 'B' diye mi kaydediyorsun?" dedi annem ifadesizce.
"Evet...hatta ben de onun telefonunda 'D' diye kayıtlıyım." dedim müthiş bir sekilde sallayarak.
"Gerçekten garipsiniz." dedi teyzem gülerek. Sonrada telefonumu uzatarak ekledi. "Al da bak arkadaşına ne olmuş?"
Kafamı sallayarak telefonu aldım ve anında odama ışınlandım. Birgün bu çocuk yüzünden kalp krizi geçirecektim. Gelen mesajlara girerek gözlerimi ekrana sabitledim.
B: fj3ifnwn2p. I3
B: eiwmdixnwO
B: ek2ne8amqocj
B: skwb1m10dndw
Dolunay: Hayır random diyeceğim ama.
Dolunay: Bir çeşit küfür galiba.
B: djksksizkssjks
B: Bunları elimle yazmadığıma emin olabilirsin.
Dolunay: Anladım.
B: Yatarken cebimden çıkarmayı unutmuşum.
Dolunay: Bir dahakine orana burana sahip çık, teyzem görüyordu az kalsın.
Dolunay: Hem sen 'ölüyorum' içerikli bir mesaj atmamış mıydın?
B: HAYIR.
B: Kim sana ölüyorum yazdı lan?!?!
Dolunay: Ya nerden bileyim?
Telefonu kontrol ederek mesajı kimin attığına bakmıştım. Yabancı bir numaraydı ve her kimse altına özür içerikli bir mesaj atmıştı. Yani yanlış numaraydı. Neden böyle bir şey yazdığını düşünürken dalgasına yazdığını falan düşündüm. B' den gelen mesaja tekrar girdim.
B: Dolunay?
B: Kim o şerefsiz?
Dolunay: Yanlış numara.
B: Eminsin değil mi?
Dolunay: Derken?
B: Başka bir bilinmeyenin varsa kaldırabilirim.
B: Dalga geçiyorum ağzını yüzünü kırarım.
B: Çocuğun.
Dolunay: Sana hayatta başarılaar.
Dolunay: Olum yok diyorum neyin kafası bu?
B: Seni seviyorum.
-Görüldü