12

16.2K 751 171
                                    

Pazar günü de dizi hakkında sohbet etmiştik. Bana daha yakın davranıyordu ve bu beni çok mutlu etmişti.

Okuldan içeri girdiğimde Kübra ve Tuğçe beni kapıda karşılamıştı. Haftasonu beni aramışlar ve konferans görüşme yaparak onlara her şeyi anlatmıştım. Mutlu olmamdan mutlu olmuşa benziyorlardı.

Tuğçe'ye ilk başlarda ısınamasam da son zamanlarda ona olan önyargımı kırmıştı.

Bu arada Tuğçe okulun popüler çocuklarınından biri olan Atakan'dan hoşlanıyordu. Daha önce birkaç kez sohbet etmişlerdi. Atakan'ı daha önce Deniz'in yanında da görmüştüm.

Aslında Atakan çok tekin bir tip sayılmazdı. Yakışıklıydı evet ama daha önceden çok fazla sevgilisi olmuştu. Yani onun biriyle sevgili olması için kızın güzel olması yeterliydi.

Tuğçe de güzel bir kızdı. Hiçbir kusuru yok sayılırdı. Yani şansı büyüktü.

Gülüşe gülüşe içeri girdiğimizde köşede iki kişinin tartıştığını gördük. Bunlar Deniz ve kırmızı kareli gömlekli kızdan başkası değildi. Neden tartıştıklarını bilmiyordum ama daha önceden Deniz sadece okulda ona değer verdiğini söylemişti.

Büyük bir olay olmuş olmalıydı. Üzülmüştüm onun için. İnsanın değer verdiği insanlarla tartışması kötüydü.

O tarafa çok bakmayıp sınıfa doğru ilerledik. Ders fizikti. O anda Deniz'in fizik ile ilgili yaptığı esprisi aklıma gelmişti.

Hafifçe sırıttığımda Kübra'nın "Deli bu kız" diyip güldüğünü ve Tuğçe'nin de bunu onayladığını duymuştum.

***

Okul bittikten sonra servise bindiğimde Deniz'e yazmaya karar verdim.

Bugünkü tartışmanın nedeni merak ediyordum. Ama sorup sormamak konusunda kararsızdım. Bugün onu hiç bahçede görmemiştim. Sadece çıkışta kulaklıklarını takmış çevresine hiç bakmadan okuldan çıkarken görmüştüm.

merve1_ : Selam, nasılsın?

On dakika boyunca mesaj ekranında beklediğimde cevap gelmemişti. Büyük ihtimalle eve gidiyordu o da.

Kendi evimin önüne geldiğimde Hasan amcaya iyi akşamlar diyip servisten inmiştim.

Canım biraz bahçede oturmak istemişti. Sitenin içindeki bahçedeki çardaklardan birine oturduğumda kulaklıklarımı çantamdan çıkarıp taktım ve kendimi müziğe kaptırdım.

Pop şarkıları çok sevmezdim. Yüksek sesli şarkılar başımı ağrıtırdı. Yabancı dilim de çok iyi olmadığından anlamadığım şarkıları dinlemek saçma gelirdi bana.

Genellikle daha sakin ve sözleri anlamlı şarkıları tercih ederdim.

Gözlerimi kapatıp şarkıya odaklandığımda sanki sözleri ruhuma dokunuyordu.

Susuyorum tüm sözler tükenmiş gibi

Anlamı yok ya da zaten geç kaldım

Zaman ağırdı hani neden çabuk geçti

Yalan kolay gelirdi sonu hüsran

Sensiz günüm geçemez dediğin o an

Yalan, yalan...

Biri vardı, sever gibi yapıp kandırdı

Biri vardı ateşi yüreğimde yangındı

Biri vardı kalbinde güzü bahar sandırdı

Ona sorsan ben yokum

Ama bende biri vardı...

~

Bu şarkıyı bilmeyen yoktur herhalde. (Pera-biri vardı) Sözleri bana direk Cemre'nin sevgisini aklıma getirdi. Koymak istedim💜

Bölüm hakkında düşüncelerinizi paylaşmayı ve oy vermeyi unutmayın, öptüüm :'')

Sevsene BeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin