23

14.7K 685 309
                                    

Cumartesileri çok severdim. Okul yok. Erken kalkma derdin yok. Ertesi gün de evdesin. Önü boş arkası boş. Kesinlikle en mükemmel gün cumartesi!

Kafamı yastıktan kaldırdığımda kendimi mutlu hissediyordum. Uzun zamandır kendimi bu kadar iyi hissetmemiştim.

Dün yorucu bir gündü evet ama yeni bir arkadaş edinişim, Denizle olan yakınlığımızın artması, Kübra ve Tuğçe ile daha iyi olmak... Bunlar güzel şeylerdi ve hiç bozulmasın istiyordum.

***

Cumartesi ve pazarın roket gibi hızlı bir şekilde yanımızdan geçişinin ardından günlerden pazartesiydi ve merdivenlere gelmiş sınıfıma doğru yürüyordum. 11-E'den içeri girdiğimde sınıf neredeyse bomboştu.

Tuğçe'ye günaydın diyip sırama geçtiğimde sarı katlı bir not kağıdı beni karşılamıştı. Bu bana nöbetçi masasında bulduğum notu anımsatıyordu.

Günaydın. Bugün de çok güzelsin :)
~sarıkuş

Kübra sınıftan içeri girdiğinde Tuğçe ve bana dönerek 'Günaydın bebekleriim' dedi ve yerine geçti.

Ben hala kaşlarım çatık bir şekilde kağıda bakıyordum.

Tuğçe rimelini sürerken elimdeki kağıda dönüp "O ne" dediğinde kendime gelmiştim.

İçimden bir ses onlara anlatmamı söylerken diğer ses de gizli tutmamı söylüyordu.

Onlara gerçekten güveniyordum ve anlatmasam kendimi kötü hissederdim.

Kübra da yanımıza geldiğinde konuşmaya başladım. "Bu kağıdın aynısından aynı yazı tipiyle cuma günü de nöbetçi masasında buldum. İlk başta benim değildir diye düşünsem de açtım. Sonra biri benimle dalga geçiyor diye çöpe atmıştım. İkisinde de güzel olduğumu vurguluyor ve ben güzel değilim. Kesin biri benimle dalga geçiyor" diyip ayağa kalktığımda Kübra kolumdan tutup kağıdı eline aldı.

"Dur bakalım bi. Dalga geçmek isteyen biri olsa neden güzellik kavramına girsin ki. Hem bak bir de lakap gibi bir şey bırakmış altına"

Kübra'dan sonra Tuğçe söze girmişti. "Demek ki sarışın biri. Dikkat edelim bi çevremizdekilere."

Bu iş iyice saçma bir yere gidiyordu ve ben kimseyle uğraşmak istemiyordum.

***

Bahçeden içeriye giren İrem gelip bana sarıldığında ben de kollarını onun sırtında birleştirmiştim.

İrem kim miydi? Yaklaşık bir yıl önce sanaldan tanıştığım bir arkadaşımdı. Çok yakın olmasak da kendisini çok severdim.

Gerçekten çok güzel ve akıllı bir kızdı. Kumral uzun saçları, yeşil gözleri, güzel bir cildi ve fiziği vardı.

Nakilini bizim okula istemişti ve bana da çok güzel bir sürpriz olmuştu. Ama maalesef aynı sınıfta değildik. O 11-F'de yani Denizlerin sınıfındaydı.

Bu yaşananları ona henüz anlatamamıştım ama yakın bir zamanda oturup anlatmayı planlıyordum.

Onu Tuğçe ve Kübra ile tanıştırdığımda çok kısa bir sürede anlaşmışlardı.

~

İrem... Üç nokta koyuyorum. Fazla şey olacak onunla ilgili,,

Bölüm hakkında düşüncelerinizi paylaşmayı ve oy vermeyi unutmayın, öptüüm :'')

Sevsene BeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin